زاخارووا به وزیر خارجه پیشین لهستان: سخن شما درباره نورد استریم یورش تروریستی را تایید می کند

© Sputnik / Ramil Sitdikovماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه
ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2022
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به تویتی وزیر خارجه پیشین لهستان به خاطر سپاسگزای از امریکا برای یورش به نورد استریم، این سخن را یک تایید نهایی به یورش تروریستی به نورد استریم دانست.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به سخنان وزیر امور خارجه پیشین لهستان به خاطر سپاسگزاری از امریکا نوشت: تویت سپاسگزاری شما از حمله به پروژه نورد استریم روسیه، یک بیانیه رسمی در خصوص حمله تروریستی امریکا در نورد استریم است.
روز دوشنبه، نورد استریم 2 AG گزارش داد که در یکی از خطوط نورد استریم 2 (پس از ساخت و ساز با گاز فنی پر شد)، یک وضعیت اضطراری در آب های دانمارک در نزدیکی جزیره بورنهولم رخ داد که با افت شدید فشار همراه بود. این شرکت تصریح کرد که دلایل این اتفاق مشخص نیست و تحقیقات در حال انجام است
دیمیتری پسکوف سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: نقض خط لوله "نورد استریم" - یک وضعیت بی سابقه که نیاز به بررسی فوری دارد، کرملین به شدت نگران این موضوع است.
پسکوف افزود: در واقع، فشار به طور قابل توجهی کاهش یافته است، و این در واقع یک وضعیت بی سابقه است که نیاز به بررسی فوری دارد. ما به شدت نگران این خبر هستیم.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала