آنتونوف به ایالات متحده از "لبه خطرناک" در جهان هشدار داد

© Sputnik / Ilya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Посол РФ в США Анатолий Антонов
Посол РФ в США  Анатолий Антонов  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2022
عضو شوید
آنتونوف سفیر روسیه به ایالات متحده در مورد خطر شرکت در درگیری در اوکراین هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن گفت که ایالات متحده در حال نزدیک شدن به یک مرز خطرناک است و در مورد قابل قبول بودن حملات تسلیحاتی غرب علیه مناطق در جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در مناطق خرسون و زاپوروژیا صحبت می کند.
پیش از این، آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه آمریکا گفته بود که ایالات متحده مانع از استفاده اوکراین از تسلیحات منتقل شده به این کشور در سرزمین هایی نمی شود که روسیه بر اساس نتایج همه پرسی می تواند ادعا کند متعلق به او است.
سفیر گفت که واشنگتن در حال "متقاعد کردن" کی‎یف به ادامه استفاده از تسلیحات غربی است، بدون اینکه متوجه خطرناک بودن این اقدامات شود. این دیپلمات تاکید کرد: "تلاش های دیپلماتیک برای یافتن راه هایی برای حل مسالمت آمیز بحران نمی تواند موثر باشد در حالی که غرب دسته جمعی از رژیم زلنسکی به عنوان یک مزدور نظامی علیه روسیه استفاده می کند. او گفت گام های ما برای دفاع از میهن محکم و قاطع خواهد بود."
همه پرسی پیوستن به روسیه در 23 سپتامبر در جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در مناطق خرسون و زاپوروژیا روز گذشته به پایان رسید. رای گیری پنج روز، تا 27 سپتامبر به طول انجامید. بر اساس نتایج شمارش آرا، اکثریت قاطع ساکنان این مناطق موافق پیوستن به روسیه بودند.
پیش از این رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هفته گذشته گفت که روسیه از نتیجه ابراز اراده ساکنان مناطق دونباس، زاپوروژیه و خرسون حمایت خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала