برنامه آمریکا برای ارائه کمک یک میلیارد دالری دیگر به اوکراین

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинский флаг и монумент Родина-Мать в Киеве
Украинский флаг и монумент Родина-Мать в Киеве  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2022
عضو شوید
رسانه های آمریکایی گزارش د اده اند که ایالات متحده به زودی اختصاص بسته جدید کمک نظامی یک میلیارد دالری دیگر به اوکراین را اعلام می کند.
به گزارش اسپوتنیک، بلومبرگ به نقل از منابع آگاه اعلام کرد: "دولت بایدن قرار است روز چهارشنبه (28 سپتامبر) یک میلیارد دالر کمک دیگر به عنوان بودجه امنیتی برای اوکراین اعلام کند."

پیشتر رویترز به نقل از مقامات گزارش داده بود که ایالات متحده در حال آماده شدن برای تخصیص بسته کمک نظامی جدید یک میلیارد دالر به اوکراین در روزهای آینده است.
با ارائه این کمک ها که به زودی اعلام خواهد شد، کل کمک های امنیتی ایالات متحده به اوکراین را از جنوری 2021 به بیش از 16 میلیارد دالر می رساند.
هیمارس   - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.09.2022
اعتراف اوکراین به "بی‌فایده بودن" موشک های آمریکایی هیمارس
کمک اختصاص داده شده توسط کنگره برای این است که دولت ایالات متحده به جای برداشتن تسلیحات از ذخایر موجود ایالات متحده، از تولید کنندگان خریداری کند.
این بسته شامل پرتابگرهای هیمارس، مهمات مرتبط، انواع مختلف سیستم های ضد پهپاد و سیستم های راداری و همچنین پرزه‌جات اضافی خواهد بود. علاوه بر این، آموزش و پشتیبانی فنی نیزی ارائه می شود.
گفتنی است پیشتر، آناتولی آنتونوف سفیر روسیه در واشنگتن گفت که ایالات متحده در حال نزدیک شدن به یک مرز خطرناک است و در مورد قابل قبول بودن حملات تسلیحاتی غرب علیه مناطق در جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در مناطق خرسون و زاپوروژیا صحبت می کند.
سفیر گفت که واشنگتن در حال "متقاعد کردن" کی‎یف به ادامه استفاده از تسلیحات غربی است، بدون اینکه متوجه خطرناک بودن این اقدامات شود. این دیپلمات تاکید کرد: "تلاش های دیپلماتیک برای یافتن راه هایی برای حل مسالمت آمیز بحران نمی تواند موثر باشد در حالی که غرب دسته جمعی از رژیم زلنسکی به عنوان یک مزدور نظامی علیه روسیه استفاده می کند. او گفت گام های ما برای دفاع از میهن محکم و قاطع خواهد بود."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала