رئیس جمهوری لوهانسک از پوتین خواستار بررسی الحالق این جمهوری به روسیه شد

© Sputnik / Alexander Galperin /  مراجعه به بانک تصاویر رئیس جمهوری لوهانسک
رئیس جمهوری لوهانسک - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2022
عضو شوید
رییس جمهور خلق لوهانسک به رئیس جمهور روسیه درخواست خود در خصوص بررسی موضوع پیوستن این جمهوری به روسیه را مطرح کرد.
به گزارش اسپوتنیک، لئونید پاسچنیک، رئیس جمهوری خلق لوهانسک در بیانیه‌ای از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه خواست تا موضوع پیوستن این جمهوری به فدراسیون روسیه را بررسی کند.
پیش از این، کمیسیون مرکزی انتخابات لوهانسک، اعلام کرد که پس از بررسی 100 درصد آرا، 98.42 درصد از ساکنان این جمهوری به پیوستن به فدراسیون روسیه رأی دادند.
در متن بیانیه‌ی پاسچنیک آمده است: " جناب محترم ولادیمیر ولادیمیرویچ ، من از طرف مردم منطقه لوهانسک برای شما می نویسم! با توجه به تصویب تصمیم جمعیت جمهوری در همه پرسی، از شما می خواهم که موضوع پیوستن مردم لوهانسک به عنوان بخشی از فدراسیون روسیه را مورد بررسی قرار دهید."
یادآوری می کنیم، که همه پرسی پیوستن به روسیه در 23 سپتامبر در جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در مناطق خرسون و زاپوریژیا آغاز شد. رای گیری پنج روز، تا 27 سپتامبر به طول انجامید. مردم با ابتکار عمل برگزاری فوری همه پرسی به مقامات منطقه ای را درخواست کردند. به گفته نمایندگان جمهوری ها و مناطق، پیوستن به روسیه باعث امنیت سرزمین های آنها و احیای عدالت تاریخی خواهد شد. به نظر آنها، این تصمیم در چارچوب اقدامات تروریستی دوامدار از سوی مقامات اوکراینی و اعضای ناتو، که برای کشتن غیرنظامیان سلاح تهیه می کنند، بسیار ضروری است.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز چهارشنبه گفت، که روسیه از تصمیمی که توسط ساکنان مناطق دونباس، زاپوریژیا و خرسون اتخاذ خواهد شد، پشتیبانی خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала