روسیه خواستار سیاست زدایی گردشگری در سطح کشورهای گروه 20 شد

© Sputnik / Alexei Danichev /  مراجعه به بانک تصاویر Китайский дворец на территории дворцово-паркового ансамбля "Ораниенбаум" в Санкт-Петербурге
Китайский дворец на территории дворцово-паркового ансамбля Ораниенбаум в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2022
عضو شوید
زرینه دوگوزووا، رئیس روستوریسم، در نشست وزرای گردشگری کشورهای گروه 20 در اندونزی، خواستار سیاست زدایی از بخش گردشگری شد.
به گزارش اسپوتنیک، زارینه دوگوزووا در طول سخنرانی خود در جلسه عمومی، از طرف روسیه، کشورهای گروه 20 را به گفتگوی آزاد در مورد موضوعات کلیدی توسعه گردشگری بین المللی از نظر تشریفات ویزا و همچنین در دسترس بودن خدمات حمل و نقل و مالی برای گردشگران دعوت کرد.
رئیس رستوریسم در عین حال بر نقش کلیدی گردشگری برای رشد اقتصاد همه کشورهای گروه 20 و همچنین برای نجات صدها میلیون شغل تاکید کرد.
زرینه دوگوزووا در سخنرانی خود خاطرنشان کرد که امروزه تعدادی از کشورها از گردشگری به عنوان ابزار فشار استفاده می کنند و ورود گردشگران را به دلایل سیاسی دشوار می کند. در پاسخ به این امر، روسیه از اصل مصلحت در گردشگری پیش خواهد رفت و در گردشگری به صورت آینه ای پاسخ نخواهد داد. او معتقد است گردشگری باید از سیاست بیرون بماند.
بر این اساس، زرینه دوگوزووا از رهبران گردشگری کشورهای G20خواست تا علیه ایجاد موانع مصنوعی برای گردشگران و غیرسیاسی کردن این صنعت در سطح همکاری های بین المللی با یکدیگر همکاری کنند. گردشگری در دراز مدت باید یکی از عناصر کلیدی روابط اقتصادی و بشردوستانه بین کشورهای G20 باقی بماند.
در ادامه رئیس رستوریسم نیز اظهار داشت: سیاسی شدن موضوع پرداخت هزینه خدمات گردشگری خلاف عقل سلیم است. به هر حال، گردشگر باید بتواند هزینه خدمات را بپردازد. با وجود این، روسیه به طور مداوم به ترویج سیستم پرداخت MIR خود ادامه خواهد داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала