پاکستان: طالبان اجازه ندهند گروه‌های تروریستی از خاک افغانستان استفاده کنند

عضو شوید
در ادامه اظهارات مقام‌های پاکستانی در مورد تهدیدها از خاک افغانستان، این بار نماینده پاکستان در سازمان ملل، در این مورد ابراز نگرانی کرده است.
رادیو پاکستان روز چهارشنبه، 6 میزان، به نقل از منیر اکرم، نماینده پاکستان در سازمان ملل گزارش داده است که طالبان باید جلو استفاده گروه‌های تروریستی از خاک افغانستان علیه همسایه‌گان این کشور را بگیرند.
او افزوده است که پاکستان از تلاش‌ها در زمینه از بین‌ بردن گروه‌های تروریستی با احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی افغانستان حمایت می‌کند.
نماینده پاکستان در سازمان ملل همچنان گفته است که جهان باید به تعهدات خود در زمینه کمک بشردوستانه ۴.۲ میلیارد دالری به افغانستان عمل کند.
در همین حال، اداره بازرس ویژه آمریکا برای افغانستان یا سیگار گفته است که جلوگیری از استفاده گروه‌های تروریستی از خاک افغانستان به شمول تی‌تی‌پی علیه پاکستان، به عنوان متحد آمریکا بخشی از توافق‌نامه دوحه بود.
اظهارات در مورد تهدیدهای تروریستی از افغانستان در ادامه گفته‌های مشابه شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان، در مجمع عمومی سازمان ملل مطرح شده است.
وزیر پاکستان در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد گفته بود که افغانستان به مکان امن تروریستان تبدل شده و نگرانی پاکستان با جهان درباره تهدید از افغانستان علیه دنیا، مشترک است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала