پایان همه پرسی درباره پیوستن به روسیه در جمهوری خلق دونتسک

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر Участник добровольческого отряда голосует на референдуме о присоединении Запорожской области к России на избирательном участке в Мелитополе
Участник добровольческого отряда голосует на референдуме о присоединении Запорожской области к России на избирательном участке в Мелитополе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2022
عضو شوید
رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات در جمهوری خلق دونتسک از پایان شمارش آرای همه پرسی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات در جمهوری خلق دونتسک اعلام کرد، که 99.23٪ رای دهندگان از 100 درصد از برگه های شمارش شده برای پیوستن به روسیه رأی موافق دادند.
بر اساس داده های کمیسیون مرکزی انتخابات، 99.23 درصد از رای دهندگان در یک همه پرسی به ورود جمهوری خلق دونتسک به فدراسیون روسیه رای دادند.
بر اساس داده ها، 100 درصد پروتکل ها شمارش شده است. 2 میلیون و 133 هزار و 326 رای دهنده در این رای گیری شرکت کردند، که 97.51 درصد کل رای دهندگان است. 0.62 درصد از رای دهندگان رای منفی دادند.
پیش از این، مقامات جمهوری خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین ادارات مناطق زاپوریژیا و خرسون در بیانیه هایی اعلام کردند، که در یک همه پرسی در این مناطق، موضوع پیوستن به روسیه به عنوان شهروندان کشور فدراسیون روسیه را برگزار کنند. رای گیری در تمامی این مناطق از 23 تا 27 سپتامبر انجام خواهد شد.همچنین، منطقه زاپوریژیا خواستار این است که از اوکراین بیرون شود، اعلام استقلال کند و سپس به فدراسیون روسیه بپیوندد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала