سرویس امنیتی سویدن در مورد حادثه "نورد استریم" تحقیقات خواهد کرد

© Sputnik / Sergey Guneevرامپ خود شرکا را به روگردانی به سوی روسیه مجبور می سازد
رامپ خود شرکا را به روگردانی به سوی روسیه مجبور می سازد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2022
عضو شوید
براساس بیانیه امنیتی، بررسی نشت گاز از خطوط لوله گاز نورد استریم در سویدن به سرویس امنیتی منتقل شده است، از آنجایی که این پرونده ممکن است در جهت منافع سویدن باشد، دخالت کشورهای خارجی منتقی نیست.
به گزارش اسپوتنیک، در بیانیه آمده است: سرویس امنیتی سویدن تحقیقات جنایی در مورد حوادث نورد استریم را از پولیس سویدن تحویل گرفته است. جنایتی که در حال حاضر در حال بررسی است یک خرابکاری فاحش است. تحقیقات توسط سرویس امنیتی سویدن انجام می‌شود، زیرا این می‌تواند یک جنایت جدی باشد. جنایتی که حداقل تا حدی منافع سویدن را تحت تأثیر قرار می‌دهد و ممکن است نیروهای خارجی در پی این کار باشند.
روز دوشنبه، حوادثی به طور همزمان در دو خط لوله گاز صادراتی روسیه به اروپا رخ داد. براساس اطلاعات مقامات دنمارک و سویدن، دو نشت گاز در نورد استریم و یک نشت گاز در نورد استریم-2 در نزدیکی جزیره بورنهولم گشف شد. آلمان، دنمارک و سویدن خرابکاری هدفمند را رد نمی‌کنند. مقامات دنمارکی به روسیه اطلاع داده اند که انفجارهایی در محل‌ های نشت ثبت شده است. اپراتور نورد استریم، نورد استریم AG گزارش داد که حوادث در خطوط لوله گاز بی‌سابقه است و تخمین زمان تعمیرات غیرممکن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала