منبعد هنگری از تحریم های اروپا علیه روسیه حمایت نمی کند

© AP Photo / Geert Vanden WijngaertПремьер-министр Венгрии Виктор Орбан
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2022
عضو شوید
دفتر صدراعظم هنگری اعلام کرد که کشورش از هیچ نوع تحریم جدید انرژی علیه روسیه حمایت نخواهد کرد
به گزارش اسپوتنیک، Gergely Guiyash صدراعظم اعلام نمود که اگر تحریم‌های انرژی در بسته وجود داشته باشد، ما از آن حمایت نمیکنیم و نخواهیم کرد. ما منتظر فهرست نهای و کامل تحریم ها هستیم که سپس از آن، می توانیم درباره این موضوع مذاکره کنیم. اما هنگری نمی تواند از تحریم های انرژی حمایت کند.
Премьер-министр Венгрии Виктор Орбан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.09.2022
صدراعظم هنگری: کشور ما باید به درگیری طولانی در اوکراین آماده شود
تصمیمات تحریمی توسط کشورهای اتحادیه اروپا با اتفاق آرا اتخاذ می شود و در صورت مخالفت یکی از طرفین، محدودیت ها قابل تائید نیست.
روز قبل، اورسولا فون در لاین، رئیس کمیسیون اروپا (EC)، از تهیه پیشنهادات جدید برای تحریم روسیه در رابطه با همه پرسی در جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک، خرسون و زاپوروژیه خبر داد. حالا اینمناطق در حالت پیوستن به فدراسیون روسیه قرار دارد.
به گفته وی، تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا، روسیه را از 7 میلیارد یورو عاید اضافی محروم می‌کند. به عنوان یکی از این اقدامات، فون در لاین به تعیین سقف قیمت نفت از روسیه اشاره کرد.
در همان زمان، در 28 سپتامبر، مشخص شد که وزرای انرژی 15 کشور اتحادیه اروپا خواستار تعیین سقف قیمت برای تمام گازهای وارداتی به اتحادیه اروپا بدون توجه به منشاء آن شدند. آنها از اتحادیه اروپا خواستند تا هر چه سریعتر پیشنهاد مربوطه را آماده کند تا در نشست اضطراری آتی وزیران اتحادیه اروپا در 30 سپتامبر در بروکسل مورد بحث قرار گیرد.
Здание парламента в Будапеште, Венгрия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2022
هنگری نمیخواهد که روسیه تامین کننده‌گان مواد سوخت استیشن برق اتمی خود را تغییر دهد
ویکتور اوربان در 27 سپتامبر صدراعظم هنگری گفت که تمام اروپا منتظر پاسخ بروکسل در مورد مدت زمان ادامه تحریم ها هستند و خواستار گفتگو در مورد این موضوع با ایالات متحده شد. او اشاره کرد که زمان بحث در مورد این موضوع با واشنگتن "پیش از اینکه خیلی دیر شود" فرا رسیده است.
یک روز پیش از آن، اوربان قصد خود را برای انجام "مشاورت های ملی" برای اطلاع از نظر شهروندان هنگری در مورد تحریم های ضد روسیه اعلام کرد. صدراعظم بارها به ضرر اتحادیه اروپا از تحریم ها علیه روسیه اشاره کرده است.
در 26 سپتامبر، وزیر امور خارجه هنگری، پیتر سیجارتو، گفت که تحریم های ضد روسیه آسیب بسیار بیشتری به اقتصاد اروپا وارد کرده و وضعیت اقتصادی این قاره را به سمت رکود سوق داده است. او گفت که تورم اروپا تا آسمان بلند رفته، قبوض آب و برق، قیمت گاز طبیعی و قیمت مواد غذایی به شدت افزایش یافته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала