نظریه سیاستمدار روسی در مورد تخریب نورد استریم

© Photo / Nord Stream 2 / Axel SchmidtСудно Solitaire во время проведения работ по укладке труб газопровода "Северный поток-2" в Финском заливе. 5 сентября 2018
Судно Solitaire во время проведения работ по укладке труб газопровода Северный поток-2 в Финском заливе. 5 сентября 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2022
عضو شوید
دانشمند علوم سیاسی درباره تخریب نورد استریم به اسپوتنیک گفت که اکنون در اروپا همه فرضیه ها در مورد نورد استریم محرم شده است.
به گزارش اسپوتنیک، گئورگی بووت رئیس سابق حزب راستگرای "پراویه دئله" در این ارتباط ابراز نظر نموده گفت: "اگر صحبت کنیم که چه کسی از این سود می برد، عاجل سوالات مطرح می گردد و آن نشان می دهد که اکنون در اروپا همه فرضیه ها محرم شده است. زیرا صرفاً از نظر تئوری، بطور مثال برای اوکراین مفید است که از طریق آن گاز به اروپا انتقال می گردد که تا کنون ادامه دارد. و بارها از این که آلمان به دلیل واردات گاز روابط اقتصادی خود را با روسیه حفظ کرده باشد، ابراز نارضایتی کرده است، اما، اکنون هیچ کس جرأت نمی کند انگشت خود را به سمت اوکراین بگیرد.
Прокладка труб Северного потока-2 в водах Швеции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.09.2022
وحشت بی سابقه بریتانیایی‌ها به دلیل توقف عرضه گاز از طریق نورد استریم
باز هم، از نظر تئوری، خرابکاری برای پولندی‌ها مفید است، زیرا آنها خرید گاز از گازپروم را متوقف کردند و شروع به خرید آن از ناروی شدند که اخیراً لوله بالتیک را راه‌اندازی کردند. این لوله جایگزینی برای نورد استریم نامیده شد. پولندی ها همچنین از برلین به دلیل حفظ بقایای روابط اقتصادی با مسکو انتقاد کردند. از این واقعیت که "نورد استریم" ناپدید شده است، می‌تواند ناروی‌ها گاز خود را استخراج کند که اکنون از نظر عرضه گاز به اتحادیه اروپا با دور زدن "گازپروم" در صدر قرار گرفته‌اند.
تخریب خط لوله، در تئوری، همان برگ برنده را که اروپا آن را به سوء استفاده از آن متهم می کردند، از دست مسکو می اندازد: آنها می گویند، باج گیری گازی وجود دارد. اما اکنون چون لوله نیست، باج گیری هم نیست. سوال بسته است. "
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала