هشدار عاجل امریکا به اوکراین

© Sputnik / Sergey Petrosyanنگرانی آمریکا به خاطر امکانات موشک های کروز روسیه
نگرانی آمریکا به خاطر امکانات موشک های کروز روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.09.2022
عضو شوید
ایالات متحده به اوکراین در مورد نزدیک شدن راکت های کروز هشدار داد.
به گزاش اسپوتینک، جنرال هکر گفت که ایالات متحده گزارشات مربوط به مکان تجهیزات روسی را به اوکراین مخابره می کند.
ایر فورس تایمز می نویسد که این موضوع را جنرال جیمز هکر، قوماندان قوای هوایی امریکا در اروپا و آفریقا بیان کرده اظهار داشت که در مراحل اولیه عملیات نظامی خاص، ایالات متحده به اوکراین درباره نزدیک شدن راکت های کروز روسیه هشدار داد.
لحظۀ پرتاب راکت کروز روسی «کالیبر» از زیردریایی «کولپینو» + ویدیو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2019
لحظۀ پرتاب راکت کروز روسی «کالیبر» از زیردریایی «کولپینو» + ویدیو
به گفته هکر، هشدارهای جدی مانع از درگیری طرف اوکراینی شد. سپس قوماندان امریکایی تاکتیک خود را تغییر داد و اطلاعاتی را در مورد مکان تجهیزات روسی به کیف منتقل کرد.
ما نمی گوییم، "اینجا هدفی برای زدن است، پیش بروید و هدف بگیرید." ما فقط به آنها اطلاعات دادیم. بگذارید آنها تصمیم بگیرند که آیا می خواهند اشیاء را هدف قرار دهند یا خیر. وی همزمان اشاره کرد که حمله متقابلی کاملاً ایده اردوی اوکراین بود.
پیش از این پنتاگون تعداد تسلیحات انتقال یافته به اوکراین را اعلام کرده بود. از اواخر فبروری، ایالات متحده بیش از 660000 مرمی، هاوان و راکت را برای اوکراین تامین کرده است. علاوه بر این، 142 دستگاه توپ، 47 هزار دستگاه راکتی قابل حمل و بیش از 1.4 هزار دستگاه راکتی ضد هوایی قابل حمل، 15 هلیکوپتر، 42 رادار ضد باتری، 10.2 هزار تفنگ تهاجمی و تفنگچه تقریبا 64 میلیون مرمی مهمات و 18 قایق گزمه منتقل شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала