رئیس‌جمهور پوتین: مبارزان قهرمانانه در طول عملیات ویژه از دونباس دفاع می‌کنند

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر Rusya lideri Putin
Rusya lideri Putin - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2022
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت که مبارزان روسی قهرمانانه در جریان عملیات ویژه از دونباس دفاع می‌کنند، ما هر کاری را برای حمایت از مناطق جدید و امنیت آنها انجام خواهیم داد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس‌جمهور پوتین گفت که مبارزان روسی قهرمانانه از دونباس در جریان عملیات ویژه دفاع می‌کنند، این کشور برای حمایت از سرزمین‌های جدید و امنیت آنها هر کاری انجام خواهد داد.
وی در کنسرتی که به مناسبت الحاق سرزمین‌های جدید به روسیه اختصاص یافته بود، گفت: آنها (مبارزان) در رژه نیستند. آنها در نبرد هستند. آنها قهرمانانه از انتخاب مردم دفاع می‌کنند که چند روز پیش انجام شد. من می دانم راجع به چی صحبت می‌کنم. دقیقا قهرمانانه. ما هر کاری برای تضمین امنیت، افزایش سطح امنیت در این سرزمین ها و برای این مردم انجام خواهیم داد.
پیتشر ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و سران مناطق دونتسک، لوهانسک، زاپروژیا و خرسون طی مراسمی اسناد الحاق این مناطق به روسیه را امضا کردند.
همه‌پرسی برای الحاق مناطق دونتسک، لوهانسک، خرسون و زاپروژیا به روسیه 23 تا 27 سپتمبر برگزار شد. بر اساس نتایج شمارش 100 درصد آرا در در دونتسک 99.23 درصد، در لوهانسک98.42 درصد، در منطقه خرسون 87.05 درصد و در منطقه زاپروژیا 93.11 درصد رای دهندگاه به الحاق این مناطق به روسیه رای آری دادند. ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه هفته گذشته گفت که روسیه از تصمیمی که توسط باشندگان مناطق دونباس، زاپروژیا و خرسون اتخاذ خواهد شده است، حمایت خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала