پوتین درمورد الحاق سرزمین‌های جدید به روسیه: به خانه خوش آمدید

© Sputnik / Максим Блинов /  مراجعه به بانک تصاویر Владимир Путин
Владимир Путин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.09.2022
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مورد الحاق سرزمین‌های جدید گفت که روسیه نه تنها .درها را بلکه قلب اش را باز می‌کند، به خانه خوش آمدید
به گزارش اسچوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در مورد الحاق سرزمین‌های جدید به روسیه گفت: روسیه نه تنها درهای خود را، بلکه قلب خود را به روی سرزمین‌های جدید باز می‌کند، به خانه خوش آمدید.
رئیس‌جمهور پوتین در کنسرتی که به مناسبت الحاق سرزمین‌های جدید به روسیه اختصاص یافته بود، گفت: روسیه نه تنها درهای خانه ما را به روی برادران و خواهرانمان باز می کند، بلکه قلب خود را به روی آنها باز می کند. به خانه خوش آمدید.
پیتشر ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و سران مناطق دونتسک، لوهانسک، زاپروژیا و خرسون طی مراسمی اسناد الحاق این مناطق به روسیه را امضا کردند.
همه‌پرسی برای الحاق مناطق دونتسک، لوهانسک، خرسون و زاپروژیا به روسیه 23 تا 27 سپتمبر برگزار شد. بر اساس نتایج شمارش 100 درصد آرا در در دونتسک 99.23 درصد، در لوهانسک98.42 درصد، در منطقه خرسون 87.05 درصد و در منطقه زاپروژیا 93.11 درصد رای دهندگاه به الحاق این مناطق به روسیه رای آری دادند. ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه هفته گذشته گفت که روسیه از تصمیمی که توسط باشندگان مناطق دونباس، زاپروژیا و خرسون اتخاذ خواهد شده است، حمایت خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала