آلمان نسبت به احتمال جنگ هسته‌ای هشدار داد

© Markus SchreiberФлаги на здании Бундестага в Берлине, Германия
Флаги на здании Бундестага в Берлине, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2022
عضو شوید
سارا واگن‌کنشت، نماینده پارلمان آلمان، دولت آلمان را به طولانی کردن رویارویی در اوکراین متهم کرد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه آلمانی یونگه ولت، این نماینده پارلمان تاکید کرد: "حزب سوسیال دموکرات ما را به درگیری می کشاند که می‌تواند به یک فاجعه هسته‌ای ختم شود. تنها دیپلماسی از تشدید بیشتر تنش جلوگیری می‌کند".
به نظر او، جنگ اقتصادی راه‌اندازی شده علیه روسیه کمکی نمی‌کند، بلکه برعکس، مانع حل و فصل بحران می‌شود.
واگن‌کنشت گفت: "تحریم های اقتصادی بیشتر از مسکو به ما آسیب می رساند و سود بی سابقه‌ای برای گازپروم به همراه دارد. علاوه بر این، این اقدامات به نفع منافع واشنگتن است".
Канцлер Германии Ангела Меркель - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2022
مرکل سخنان پوتین را جدی بگیرید
گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروری با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس‌جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.
همه‌پرسی برای الحاق مناطق دونتسک، لوهانسک، خرسون و زاپروژیا به روسیه 23 تا 27 سپتمبر برگزار شد. بر اساس نتایج شمارش 100 درصد آرا در در دونتسک 99.23 درصد، در لوهانسک98.42 درصد، در منطقه خرسون 87.05 درصد و در منطقه زاپروژیا 93.11 درصد رای دهندگاه به الحاق این مناطق به روسیه رای آری دادند. ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه هفته گذشته گفت که روسیه از تصمیمی که توسط باشندگان مناطق دونباس، زاپروژیا و خرسون اتخاذ خواهد شده است، حمایت خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала