خراسانی به طالبان: تاریخ عبدالرحمان غدار را تکرار نکنید که پیامد خوب ندارد

© Sputnikعبدالحمید خراسانی
عبدالحمید خراسانی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2022
عضو شوید
آمر پیشین امنیت گروه طالبان برای ولایت پنجشیر پس از درخواست فرمانده سپاه مرکزی گروه طالبان برای تسلیم دهی جنگ افزارهایش گفته است، که تاریخ عبدالرحمان غدار را تکرار نکنید که پیامد خوب ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، حمید خراسانی فرمانده پیشین امنیه ولایت پنجشیر در یک نوار شنیداری گفته است، که شیخ مطیع فرمانده سپاه مرکزی گروه طالبان از او خواسته تجهیزات و افرادش را تسلیم کند.
حمید خراسانی می گوید، که شیخ مطیع فرمانده سپاه مرکزی طالبان از او خواسته تجهیزات و افرادش را تسلیم کند و خودش در بخش سپاه مرکزی عسکری کند.
عبدالحمید خراسانی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.08.2022
حمید خراسانی از صف طالبان جدا می‌شود
او تاکید دارد، که شیخ مطیع به او دو روز مهلت داده است.
او می گوید، که مه از اخطار هیچکس نمی ترسم و شیخ مطیع هم نمی ترسم و مانند امرالله صالح غلام بچه نمی باشم و هیچکس به مه اخطار داده نمی تواند.
او اشاره به رهبران گروه طالبان می گوید، که باید رهبران امارت اسلامی این را دنبال کنند و این حکومت را باید قومی نکنند و اگر جرم مه پنجشیر باشه پس بیاین این وطن از شما باشه.
او گفته است، که شما خیانت کرده اید و ما را تهدید به مرگ نکنید، چون ما بدون امر الله به کسی سر خم نمی کنیم و شیخ مطیع هم بالای مه وظیفه کرده نمی توانید.
او گفته است، که در برابر حکومت های پیشین و کشورهای استعمارگر رزمیده است و چون طرفدار امارات اسلامی بودیم به امارت اسلامی پیوستیم و تا بدین دم خاموش بودیم و برای یک حکومت اسلامی صادقانه کار کردیم و همه ای خویشاوندان ما با مه دشمن شده است.
او می افزاید، که گروه طالبان در حق نیروهای اش خیانت کرده است، تاکنون افراد او از سوی او این گروه هیچ معاشی دریافت نکرده است.
او همچنان در پایان سخنانش می گوید، که تاریخ عبدالرحمان غدار را تکرار نکنید که پیامد خوب ندارد.
یادآوری می کنیم، که از آغاز چیرگی گروه طالبان بر ولایت پنجشیر خراسانی به این گروه پیوست و تاکنون با این گروه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала