تنها راهی که غرب می‌تواند از شکست اوکراین جلوگیری کند

© Photo / David GoldmanМонумент Независимости Украины в Киеве
Монумент Независимости Украины в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2022
عضو شوید
ویوید پاین افسر سابق ارتش ایالات متحده در مقاله ای برای نشریه نشنال اینترست نوشته است که تنها راهی که غرب برای جلوگیری از شکست اوکراین در میدان نبرد طی چند ماه آینده و اجتناب از درگیری هسته‌ای با روسیه دارد، بازگشت به دیپلماسی است.
به گزارش اسپوتنیک، این نشریه می‌گوید که جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا باید برای نجات اوکراین خواستار آتش‌بس فوری و توافقنامه صلح شود.
به گفته نویسنده، دولت بایدن باید از عمال تحریم‌های اقتصادی جدید علیه روسیه خودداری کند، اعزام نیروهای اضافی امریکا به اروپای شرقی را متوقف کند و در ازای توقف درگیری‌ها، از کمک نظامی مرگبار به اوکراین خودداری کند.
پاین بر این باور است که کاهش اقدامات محدودکننده پس از توافقنامه صلح، موجب تسکین اقتصادی میلیون‌ها امریکایی خواهد شد که از رکود ناشی از تحریم‌های غرب علیه روسیه رنج می‌برند.
В Польше размещен батальон НАТО - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2022
مشاور سابق ناتو: غرب در تلاش برای نابودی اقتصاد روسیه با تحریم‌ها خودش در دام افتاده‌است
گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروری با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس‌جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала