هیئت پارلمانی آلمان وارد تایوان شد

© Photo / twitter/MOFA_TaiwanПарламентская делегация Германии прибыла на Тайвань
Парламентская делегация Германии прибыла на Тайвань - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2022
عضو شوید
هیاتی از نمایندگان پارلمان آلمان وارد تهران شد. ریاست این هیئت را "کلاوس پیتر ویلش"، رئیس گروه پارلمانی مسوول روابط با تایوان بر عهده دارد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت خارجه تایوان اعلام کرد که این هیات صبح روز یکشنبه وارد تایپه شد که اولین دیدار نمایندگان بوندستاگ از این جزیره از زمان آغاز شیوع کووید است.
این وزارتخانه با نشر بیانیه‌ای در صفحه رسمی توییتر خود اعلام کرد: یو دالی، معاون وزیر خارجه تایوان به گرمی از اولین هیئت آلمان پس از شیوع بیماری همه‌گیر استقبال کرد.
طبق بیانیه، وزارت خارجه تایوان برای هیئت به ریاست کلاوس پیتر ویلش "یک بازید پنج روزه پربار" آرزو کرده است.
پیش از این وزارت خارجه تایوان گزارش داده بود که این هئیت تا 6 اکتوبر در جزیره خواهد ماند.
همانطور که در این وزارتخانه اشاره شد، آلمان پس از فرانسه دومین کشور اروپایی است که پس از تشدید تنش در ماه اگست در دو طرف تنگه تایوان در نتیجه سفر نانسی پلوسی، رئیس‌ مجلس نمایندگان امرکیا به تایپه، هیئی را به تایوان اعزام کرد.
این هیئت قصد دارد با رئیس‌ اداره جزیره تسای اینگ ون، معاون او ویلیام لای دیدار کند، از یوان قانونگذاری (پارلمان)، و همچنین از اتاق‌ های فکر و سازمان هایی که با مسائل امنیتی سروکار دارند بازدید کند.
 هشدار جدی پکن به آمریکا در مورد دخالت در موضوع تایوان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.09.2022
هشدار جدی پکن به آمریکا در مورد دخالت در موضوع تایوان
یادآوری می‌کنیم، که در جریان هفته‌های اخیر و به دنبال سفر تحریک‌آمیز نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان امریکا به جزیره تایوان به رغم هشدارهای چین، تنش‌ها در منطقه شدت یافته است. بعد از سفر پلوسی به تایوان، برخی دیگر از مقامات و سیاستمداران آمریکایی به این جزیره سفر و با مقامات تایوان دیدار کرده‌اند. چین با برگزاری رزمایش‌ نظامی به این تحرکات پاسخ داده و همزمان قدرت‌نمایی جنگنده‌های چینی در منطقه شدت یافته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала