كمك به کی‌یف، غرب را به این موضوع نزدیک‌تر می‌کند که مسکو آن را طرف مناقشه بداند

© Sputnik / Nataliya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля
Здание Министерства иностранных дел РФ и Водовзводная башня Московского Кремля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2022
عضو شوید
وزارت خارجه روسيه: كمك به کی‌یف، غرب را به این موضوع نزدیک‌تر می‌کند که توسط مسکو به‌عنوان طرف مناقشه در نظر گرفته شود
به گزارش اسپوتنیک، کنستانتین ورنتسوف، معاون رئیس هیئت روسی، گفت: در اختیار دادن تسلیحات به کی‌یف، غرب را به این موضوع نزدیک‌تر و نزدیک‌تر می‌کند که توسط مسکو به‌عنوان طرف مناقشه در نظر گرفته شود، این مملو از درگیری نظامی مستقیم قدرت‌های هسته‌ای است.
به گفته وی، غرب به طور فزاینده ای مسیر رویارویی آشکار با روسیه را دنبال می کند که منجر به بحران در اطراف اوکراین شده است. همانطور که وی خاطرنشان کرد، اظهارات در مورد لزوم شکست روسیه در میدان نبرد و شکست استراتژیک، حمایت تسلیحانی از رژیم جنایتکار کی‌یف با تسلیحات از جمله سیستم های موشکی پیشرفته، ارائه اطلاعات و تعیین هدف برای انهدام اشیاء نظامی و غیرنظامی دفاع روسیه، دخالت مستقیم مستشاران و مزدوران غربی در خصومت‌ها که منجر به کشته شدن سربازان و افسران روسی و همچنین غیرنظامیان شد.
وی تاکید کرد:"همه اینها غرب را تا حد امکان به این واقعیت نزدیک می کند که ما آن را طرف درگیری مسلحانه با کشور خود بدانیم".
ورونتسوف با بیان اینکه مسکو چنین سیاستی را غیرمسئولانه و مخرب می داند، گفت:"این مملو از تشدید تنش است، تا سر حد درگیری مستقیم نظامی قدرت های هسته ای با تمام عواقب فاجعه بار آن.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала