کرملین از کشوری که از وضعیت اضطراری در نورد استریم فایده میکنند نام برد

© Photo / ForsvarskommandoenМесто утечки на газопроводе "Северный поток-2" у берегов датского острова Борнхольм
Место утечки на газопроводе Северный поток-2 у берегов датского острова Борнхольм - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.10.2022
عضو شوید
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفته است که تعدادی از کشورهای اروپایی و همچنین فدراسیون روسیه علاقه ای به وضعیت اضطراری در نورد استریم ندارند، زیرا آنها مسیرهای پشتیبان برای تامین سوخت و امکان تامین خود را از دست داده اند.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت که از کشوری که از وضعیت اضطراری در نورد استریم فایده میکند، امریکا است چون از فروش قیمت گازطبیعی سود می‌برد. آقای پسکوف همچنان گفت که هستند کشورهای دیگری که از نظر فناوری قادر به چنین خرابکاری هستند.
سخنگوی کاخ کرملین گفت: " قطعا احزاب یا گروهی وجود دارند که در شرایط غیر قانونی این خطوط لوله نفت، این فرصت را پیدا میکنند تا مقدار بیشتری از گاز را به قیمت بالاتر بفروشند. این کشور به خوبی شناخته شده است (ایالات متحده مریکا). او گفت که کشورهایی نیز وجود دارند که قابلیت فناوری دارند تا این خرابکاری را انجام دهند، گفت: این کشورها به همه معلوم است.
او همچنین خاطرنشان کرد که کشورهایی هستند که مطلقاً به این موضوع علاقه ندارند. این کشور های اروپایی هستند که از راهی ذخیره ای برای تامین گاز که برای اقتصاد بسیار ضروری است، محروم می شوند.
گفتنی است روز دوشنبه گذشته (26 سپتامبر)، نورد استریم 2 AGگزارش داد که در یکی از خطوط نورد استریم 2 (پس از ساخت و ساز با گاز فنی پر شد)، یک وضعیت اضطراری در آب های دانمارک در نزدیکی جزیره بورنهولم رخ داد که با افت شدید فشار همراه بود. این شرکت تصریح کرد که دلایل این اتفاق مشخص نیست و تحقیقات در حال انجام است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала