روسیه آزمایش هایی را در مدار با فضاپیماهای خارجی انجام می دهد

© Photo / NASA Goddard Space Flight CenterВид Земли с орбиты Луны
Вид Земли с орбиты Луны - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2022
عضو شوید
وزارت دفاع فدراسیون روسیه از آزمایش هایی در مدار با فضاپیماهای خارجی خبر داده است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گفت: نیروهای هوافضای روسیه "آزمایش هایی را در مدار با فضاپیماهای کشورهای خارجی انجام دادند." در همین حال این اداره هیچ جزئیاتی ارائه نکرد.
این اطلاعات در پیام اداره شصت و پنجمین سالگرد نیروهای فضایی آمده است. خاطرنشان می کند که متخصصان مرکز اصلی شناسایی موقعیت فضایی توجه ویژه ای به "نظارت بر ترکیب و وضعیت گروه های مداری سیستم های فضایی خارجی" داشتند.
وزارت دفاع همچنین گزارش داد که در طول سال 2022، وسایل وظیفه سیستم هشدار حمله موشکی روسیه، وسایل سیستم های کنترل فضایی و سیستم های دفاع موشکی بیش از 150 پرتاب "موشک های بالستیک و موشک های فضایی خارجی و داخلی" را شناسایی کردند.
ارتش به کار بر روی ایجاد ایستگاه های راداری جدید سیستم هشدار حمله موشکی در کومی و منطقه مورمانسک ادامه می دهد. ایستگاه های رادار نسل جدید "Voronezh" در حال حاضر در مناطق لنینگراد، کالینینگراد، ایرکوتسک، اورنبورگ، در مناطق آلتای، کراسنودار، کراسنویارسک در حال انجام وظیفه رزمی هستند.
پیش از این وزارت دفاع فدراسیون روسیه در نوامبر 2021 آزمایش موفقیت آمیز سلاح های ضد ماهواره را اعلام کرد. سپس ماهواره شناسایی غیر فعال "Tselina-D" که از سال 1982 در مدار قرار داشت مورد اصابت قرار گرفت. ایالات متحده با چنین آزمایشاتی مخالف است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала