- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

واکنش زلنسکی به "طرح صلح " ماسک درباره اوکراین

© AP Photo / Ukrainian Presidential Press Office زلنسکی
زلنسکی  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2022
عضو شوید
رئیس جمهور اوکراین به پیشنهاد ایلان ماسک، میلیاردر آمریکایی برای حل مناقشه در این کشور پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، به طرح صلح ارائه شده توسط میلیاردر آمریکایی مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس، که از اوکراین خواسته بود به روسیه امتیازاتی بدهد، واکنش نشان داد.
زلنسکی در یک نظرسنجی توییتری از دنبال کنندگانش پرسید ایلان ماسک کدام را بیشتر دوست دارد: "از اوکراین حمایت می کند" یا "از روسیه حمایت می کند".
اوایل روز دوشنبه، ماسک به روسیه پیشنهاد داد که همه پرسی جدید تحت نظارت سازمان ملل در مناطق جدید ملحق شده به روسیه برگزار کند، در حالی که اوکراین رسماً از ادعای خود در مورد کریمه چشم پوشی کند، تامین آب شبه جزیره را تضمین کرده و خود را کشوری بی طرف اعلام کند.
ماسک گفت: "به احتمال بسیار زیاد در نهایت نتیجه همین خواهد بود." "فقط افرادی قبل از آن می میرند."
ماسک چهار نقطه از "دنیای اوکراینی-روسی" را فهرست کرد و از کاربران دعوت کرد نگرش خود را نسبت به این پروژه بیان کنند.
گزارش شده است که ماسک این طرح را در یک نظرسنجی قرار داد ؛در ابتدا حدود 60 درصد از پاسخ دهندگان موافق او بودند، سپس رأی مخالف او شد. ماسک این تغییر سریع در نتایج را به "بزرگترین حمله روباتی که تا به حال دیده ام" توصیف کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала