واکنش کرملین به پیشنهاد ایلان ماسک در مورد اوکراین

© Sputnik / Alexey Maishev /  مراجعه به بانک تصاویر В Москве отменен режим самоизоляции
В Москве отменен режим самоизоляции  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2022
عضو شوید
دیمیتری پسکوف به ابتکار ماسک در خصوص حل و فصل مسالمت آمیز بحران اوکراین واکنش نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، این مطلب در یک تماس مطبوعاتی در کرملین در 4 اکتبر توسط دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه دیمیتری پسکوف اعلام شد. وی به ابتکار ماسک در خصوص حل و فصل مسالمت آمیز بحران اوکراین واکنش نشان داد.
پسکوف گفت: "در واقع، بسیار مثبت است که فردی مانند ایلان ماسک به دنبال راهی صلح‌آمیز برای خروج از این وضعیت است. بر خلاف بسیاری از دیپلمات‌های حرفه‌ای، او در تلاش است راه‌هایی برای دستیابی به صلح بیابد."
او افزود که بسیاری از ایده‌های بنیانگذار تسلا و اسپیس ایکس "شایسته توجه" هستند.
پسکوف توجه خود را به این واقعیت جلب کرد که ابتکار تاجر "بسیاری را در اروپا، اوکراین، لهستان و در جمهوری های بالتیک بیدار نگه داشته است."
به گفته وی، در وهله اول، ربات ها نخوابیدند، آنها در رای گیری پیشنهادی ماسک شرکت کردند. سخنگوی کرملین همچنین خاطرنشان کرد که روسیه از همان ابتدا طرفدار این بود که شرایطش از طریق مذاکره محقق شود. وی در عین حال تاکید کرد که دستیابی به صلح بدون تحقق این الزامات غیرممکن است.
پیش از این تاجر آمریکایی طرح صلحی را پیشنهاد کرد که بر اساس آن کریمه بخشی از روسیه باقی می ماند و در مناطقی که اخیراً به روسیه ضمیمه شده است، همه پرسی مجدداً تحت نظارت سازمان ملل برگزار شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала