هشدار نواک درباره پیامدهای اعمال سقف بر قیمت نفت روسیه

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر Министр энергетики РФ Александр Новак
Министр энергетики РФ Александр Новак - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2022
عضو شوید
معاون نخست وزیر روسیه گفت، که سقف قیمت نفت روسیه به بازار انرژی آسیب می رساند و منجر به افزایش قیمت ها می شود.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه پس از نشست اوپک پلاس به خبرنگاران گفت: تعیین سقف قیمت نفت روسیه به بازار انرژی آسیب می رساند، منجر به کمبود و افزایش قیمت می شود.
وی در پاسخ به این پرسش که سقف احتمالی قیمت نفت از سوی فدراسیون روسیه وجود دارد، گفت: "چنین رویه‌هایی به شدت به بازار انرژی آسیب می‌زند، تنها به کمبود و افزایش قیمت‌ها منجر می‌شود".
Место утечки на газопроводе Северный поток-2 у берегов датского острова Борнхольм - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2022
نواک: روسیه آماده تامین گاز از طریق خط لوله باقیمانده نورد استریم 2 است
یادآوری می کنیم، که پیش ازاین شرکت انرژی روسیه گازپروم اعلام کرد، فشار در خطوط لوله جریان شمالی 1 و 2 به حالت عادی بازگشته و نشتی‌ها پایان یافته است
این شرکت روز دوشنبه (3 اکتبر) در بیانیه‌ای اعلام کرد که ممکن است جریان گاز روسیه به مشتریان اروپایی از طریق رشته باقیمانده نورد استریم 2 پس از بررسی صحت کارکرد گازپروم از سر گرفته شود. ریسمان – خط B خط لوله – در انفجارهای هفته گذشته که خط A و هر دو رشته نورد استریم 1 را سوراخ کرد آسیبی ندید.
مقامات دانمارکی هفته گذشته نشتی در سه رشته خطوط لوله نورد استریم 1 و 2 را پس از اینکه یکی از اپراتورهای محلی متوجه کاهش فشار در پی یک سری انفجارهای زیردریایی در منطقه شد، گزارش کردند. قبل از این حادثه ، روسیه گاز اتحادیه اروپا را از طریق خط لوله نورد استریم 1 تامین می کرد.
الکساندر نواک، معاون نخست وزیر روسیه اخیرا گفت که مسیرهای گاز قابل تعمیر هستند، اما این فرآیند پرهزینه و زمان بر خواهد بود. به گفته وی، اولین گام مسکو یافتن مقصر این حمله خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала