پاتروشف: ناتو اکنون با روسیه می‌جنگد

© Sputnik / Alexey Nikolsky /  مراجعه به بانک تصاویر پاتروشف: ناتو اکنون با روسیه می‌جنگد
پاتروشف: ناتو اکنون با روسیه می‌جنگد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2022
عضو شوید
دبیر شورای امنیت روسیه می‌گوید، در حال حاضر ائتلاف ناتو عملا در جنگ با روسیه قرار دارد.
به گزارش اسپوتنیک، نیکولای پاتروشف، دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه می‌گوید که بلوک ناتو در واقع اکنون علیه روسیه می جنگد.
پاتروشف گفت: "امروز، روسیه که مردم اوکراین را از شر نئونازیسم آزاد می کند، نه تنها با تشکل های ملی گرایانه و نیروهای مسلح اوکراین می جنگد. در واقع، کشور های بلوک ناتو که سلاح های سنگین را در اختیار رژیم کی‌یف قرار می‌دهد و اطلاعات لازم و آموزش متخصصان اوکراین را انجام می‌دهد، بیانگر این امر است که ناتو در واقعیت علیه روسیه می‌جنگد.
به گفته وی، اعضای ناتو "در برنامه ریزی عملیات نظامی شرکت می کنند، و از آنها با استفاده از سلاح های کشتار جمعی باج‌گیری می‌کنند.
آزمایشگاه های مستقر در سراسر جهان از جمله نزدیک مرزهای روسیه اجرا می کنند. ما می دانیم برخی از آزمایشگاه ها در اوکراین قرار داشته و برای ایجاد پاتوژن‌های بسیار خطرناک مورد استفاده قرار گرفتند".
دبیر شورای امنیت تاکید کرد: بنابراین، تحقق اهداف غیرمیلیتاریزه کردن ،نازی زدایی اوکراین شرط لازم برای خنثی کردن تهدیدات علیه امنیت مردم و افراد ساکن در سرزمین‌های آزاد شده و همچنین برای حفاظت از حاکمیت و تمامیت ارضی فدراسیون روسیه است."
وی افزود: "روسیه علاقه مند است که اوکراین از شر نئونازیسم خلاص شود و مردم در آرامش و آسایش زندگی کنند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала