پوتین قوانین مربوط به ورود سرزمین های جدید به روسیه را امضا کرد

© Sputnik / Gavriil Grigorov /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на заседании Совета коллективной безопасности ОДКБ
Президент РФ Владимир Путин на заседании Совета коллективной безопасности ОДКБ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.10.2022
عضو شوید
ولادیمیر پوتین قوانین قانون اساسی فدرال را در مورد پذیرش سرزمین های جدید به روسیه و تشکیل افراد جدید فدراسیون امضا کرد. اسناد در پورتال اینترنتی اطلاعات حقوقی منتشر شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در 5 اکتبر موافقتنامه پذیرش جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک ومناطق خرسون و زاپروژیا به روسیه را تصویب کرد. این اسناد در پورتال اینترنتی اطلاعات حقوقی منتشر شده است.
جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک ومناطق خرسون و زاپروژیا به عنوان بخشی از سرزمین روسیه قرار گرفتند.
جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک ومناطق خرسون و زاپروژیا به عنوان بخشی از سرزمین روسیه قرار گرفتند.
این تصمیم پس از همه پرسی که در 23 تا 27 سپتامبر در این مناطق برگزار شد، گرفته شد. در دونتسک 99.23 درصد، در لوهانسک 98.42 درصد، در منطقه خرسون 87.05 درصد و در زاپروژیا 93.11 درصد به پیوستن به روسیه رأی مثبت دادند.
همچنین احکامی در مورد انتصاب لئونید پاسچنیک به عنوان سرپرست ریاست جمهوری خلق لوهانسک و دنیس پوشیلین از دونتسک منتشر شد.
گفتنی است که در 30 سپتامبر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کرملین پس از نتایج همه پرسی در مناطق لوهانسک، دونتسک، زاپروژیا و خرسون در کرملین سخنرانی کرد و پس از آن توافق نامه هایی را با سران آنها در مورد پذیرش این مناطق به روسیه امضا کرد. بعداً دادگاه قانون اساسی روسیه این توافقنامه ها را مطابق با قانون اساسی فدراسیون روسیه به رسمیت شناخت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала