ناتو و اروپا به ساز "نَی" اوکراین می رقصند

© Sputnik / Пресс-служба МИД РФ /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров принимает участие во встрече глав внешнеполитических ведомств в форматах Россия-АСЕАН, Восточноазиатского саммита (ВАС) и Регионального форума АСЕАН по безопасности (АРФ) (5 августа 2022). Камбоджа
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров принимает участие во встрече глав внешнеполитических ведомств в форматах Россия-АСЕАН, Восточноазиатского саммита (ВАС) и Регионального форума АСЕАН по безопасности (АРФ) (5 августа 2022). Камбоджа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.10.2022
عضو شوید
لاوروف در مورد تسلیحات هستوی گفت که ناتو و اروپا به ساز نَی اوکراین می رقصند و علیرغم اظهارات زلنسکی، به پمپ کردن کیف با سلاح ادامه می دهند.
به گزارش اسپوتنیک، لاوروف این را در نشست کمیسیون شورای عمومی روسیه متحد در مورد همکاری بین المللی و حمایت از هموطنان خارج از کشور گفت: دیروز فراخوانی از جامعه موسوم به اتحادیه اروپا وجود داشت که طی آن جوزپ بورل با افتخار اعلام کرد که "فرآیند تشکیل یک ساختار امنیتی بدون مشارکت روسیه آغاز شده است."
سرگئی لاوروف گفت: اظهارات زلنسکی در مورد حمله پیشگیرانه علیه روسیه تأییدی بر تهدیدات ناشی از کیف و نیاز به عملیات اختصاصی است. این دیپلمات تاکید کرد که تلاش وزرای زلنسکی برای ادعای اینکه او چیز دیگری را در سر دارد، مضحک است، زیرا او در جنوری گذشته اعلام کرد که اوکراین تمایل دارد تسلیحات هستوی را در اختیار داشته باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала