دستگیری هفت غیرنظامی از سوی گروه طالبان در پنجشیر

© photo: Masror Tabeshورزشگاه پنجشیر
ورزشگاه پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2022
عضو شوید
منابع در پنجشیر از دستگیری هفت غیرنظامی در مرکز این ولایت از سوی جنگجویان گروه طالبان خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، یک منبع در پنجشیر گفته است، که این افراد روز گذشته (جمعه، ۱۵ میزان) از منطقه کوه شابه مرکز پنجشیر بازداشت شده‌اند.
کوتل آستانه کلان ولسوالی آبشار ولایت پنجشیر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.10.2022
ادامه‌ی کشتار غیرنظامیان؛ طالبان یک باشنده‌ی پنجشیر را تیرباران کردند
به‌گفته منبع، طالبان در نزدیکی خانه‌های افراد بازداشت‌شده در "نرمه دره شابه" پاسگاه دارند و بخشی از این پاسگاه طالبان به‌دلیل عدم استحکام دیوار آن فروریخته است. منبع اما روایت کرد که طالبان ساکنان محل را متهم به تخریب این پاسگاه کرده‌اند. گروه طالبان باشندگان محل را متهم به داشتن ارتباط با "جبهه مقاومت" نیز کرده‌اند.
منبع افزود، که کارگران قراردادی طالبان که ساختمان این پوسته را دیوار ساخته، افراد غیرمسلکی بوده و بدون این‌که استحکام را در نظر گرفته باشند، با خاک ریگدار و خامه دیوار بلند کرده بودند و قبل از این‌که دیوار خشک شود، سقف آن را نیز پوشانده بودند.
به‌گفته منبع، ساکنان محل به طالبان گفته که آنان در فروریختن پاسگاه دست ندارند؛ اما طالبان اصرار آنان را نادیده گرفته و هفت نفر را بسته کرده و با خود برده‌اند.
یادآوری می کنیم، که جنگجویان گروه طالبان پیش از این هم متهم به دستگیری و تیرباران غیرنظامیان به‌ اتهام داشتن ارتباط با "جبهه مقاومت" در پنجشیر شده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала