روند توزیع پاسپورت متوقف شد

© Sputnik / Pouyaپاسپورت جمهوری اسلامی افغانستان
پاسپورت جمهوری اسلامی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2022
عضو شوید
ریاست عمومی پاسپورت اعلام کرده که روند توزیع پاسپورت به‌طور عموم از شانزدهم میزان تا اطلاع بعدی متوقف شده است
به گزارش اسپوتنیک، مسوولان در وزارت امور داخله حکومت سرپرست اعلام کرده که روند توزیع گذر‌نامه‌ها به دلیل تغیرات مثبت در سیستم‌های تخنیکی و تجهیزاتی برای مدتی نا معلوم متوقف می‌باشد.

این وزارت بامداد امروز شنبه(16 میزان) با نشراعلامیه‌ی گفته:" ریاست عمومی پاسپورت در نظر دارد که به خاطر بهبود روند عرضه خدمات و تسریع بخشیدن مراحل کاری مراجعین یک سلسله تغیرات مثبت درسیستم‌های تخنیکی و تجهیزاتی این اداره بی‌یاورد".

اعلامیه افزوده: از اینکه همه روزه چهار الی 5 هزار جلد پاسپورت برای متقاضیان در اداره مرکزی پاسپورت چاپ و توزیع می‌گردد ماشین‌های چاپ و سایر وسایل تخنیکی به مرور زمان کارایی‌شان را از دست داده و نیاز به ترمیم و یا تبدیل پیدا می‌کند.

در اعلامیه آمده است:" تکمیل کار این پروسه مدتی زمان‌گیر بوده و نیاز دانسته می‌شود که عرضه خدمات پاسپورت الیه تکمیل آن متوقف می‌گردد".

این وزارت گفته به اطلاع عموم متقاضیان پاسپورت رسانیده می‌شود که الی تکمیل کار تیم‌های تخنیکی و ترمیم و سایل و تجهیزات روند توزیع پاسپورت سر از تاریخ 16 میزان به طور عموم متوقف می‌گردد".

وزارت داخله از مراجعین خواسته که الی اطلاعیه بعدی که از طریق سایت‌های خبری وزارت امور داخله و ریاست عمومی پاسپورت به نشر می‌رسد به ریاست عمومی پاسپورت مراجعه نکنند.

گفتنی است که پیش از روزانه در ریاست عمومی گذر‌نامه‌ها 4500 الی 5 هزار جلد پاسپورت به متقاضیان آن توزیع می‌گردید.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала