واکنش های کارشناسان به انفجار در پل کریمه

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Вертолет тушит пожар на Крымском мосту, на автомобильной части которого со стороны Таманского полуострова произошел подрыв грузового автомобиля, повлекший за собой возгорание семи топливных цистерн железнодорожного состава
Вертолет тушит пожар на Крымском мосту, на автомобильной части которого со стороны Таманского полуострова произошел подрыв грузового автомобиля, повлекший за собой возгорание семи топливных цистерн железнодорожного состава - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2022
عضو شوید
امروز کمیته ملی مبارزه با تروریسم روسیه از انفجار یک لاری روی پل کریمه خبر داد که باعث آتش سوزی هفت مخزن دیگر سوخت شد.
به گزارش اسپوتنیک، رئیس فدراسیون جوامع تاتار کریمه ترکیه یونیور سیل گفت: "حادثه در پل کریمه یک اقدام تحریک آمیز نسبتا خطرناک است. این نشان می دهد که اوکراین نیز اقدام تحریک آمیزی مشابه انجام داده است. این حمله مبنای منصفانه ای برای مداخله روسیه در اوکراین ایجاد می کند و می توان انتظار پاسخ سخت روسیه به این حمله به تأسیسات غیرنظامی و زیرساختی را داشت".
آتش گرفتن مخزن سوخت روی پل کریمه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2022
زمان از سرگیری تردد قطارها از طریق پل کریمه اعلام شد
ما یوجون، کارشناس ارشد مرکز تحقیقات در زمینه فعالیت‌های نوآورانه مشترک همکاری‌های راهبردی جامع روسیه و چین در دانشگاه هیلونگجیانگ گفت: سخنان غرب هرگز قابل اعتماد نیست، همیشه استانداردهای دوگانه وجود داشته است. به اصطلاح الزام به عدم تخریب زیرساخت ها از همان ابتدای جنگ در واقعیت نقض شده است و اکنون این بحث به نظر ما اهمیت عملی خود را از دست داده است. در شش ماه گذشته، تاکید بر نبرد قابل مشاهده بوده است، در آینده به احتمال زیاد بیشتر یک جنگ با تاکید بر جنبه هایی مانند لجستیک، زیرساخت ها و غیره خواهد بود. این موضوع قبلاً در انفجار خطوط لوله گاز نورد استریم 1 و نورد استریم 2 و همچنین پل کریمه نمایان شده است و بدیهی است که در آینده امکان حمله به ایستگاه‌های راه‌آهن، ایستگاه‌های بس، راه‌آهن و جاده‌ها وجود دارد.
تاتیانا موسکالکووا، کمیسر حقوق بشر در روسیه در کانال تلگرامی خود نوشت: روسیه تلاش زیادی برای بهبود زندگی مردم کریمه انجام داده است تا حقوق مردم از جمله حق سفر و حقوق اقتصادی به شدت رعایت شود.
ا و افزود: رویدادی که رخ داده تلاشی برای سلب این حقوق است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала