کمیته ملی مبارزه با تروریسم از انفجار یک کامیون روی پل کریمه خبر داد

© RTآتش گرفتن مخزن سوخت روی پل کریمه
آتش گرفتن مخزن سوخت  روی پل کریمه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2022
عضو شوید
کمیته ملی مبارزه با تروریسم اعلام کرد، علت حریق روی پل کریمه، انفجار یک کامیون بوده است.
به گزارش اسپوتنیک کمیته ملی مبارزه با تروریسم، علت آتش‌سوزی روی پل کریمه را انفجار یک کامیون حامل مواد سوخت اعلام کرد.
کمیته مبارزه با تروریسم گفت: "ساعت 6:07 امروز در مسیر عبوری پل کریمه از سمت شبه جزیره تامان، یک دستگاه کامیون منفجر شد که منجر به مشتعل شدن هفت مخزن سوخت شد. ریزش جزئی دو دهانه عبوری خودرو روی پل رخ داده است. طاق بالای قسمت زمینی پل آسیبی ندیده است."
پیش ازاین الگ کریوچکوف، مشاور رئیس کریمه اظهار داشت، بر اساس اطلاعات اولیه، یک مخزن سوخت در یکی از بخش‌های پل کریمه آتش گرفته است.

کریوچکوف گفت: " طبق اطلاعات اولیه: یک مخزن سوخت در یکی از بخش ها آتش گرفته است. قوس های حمل و نقل آسیبی ندیده اند. هنوز زود است که درباره علل آن صحبت کنیم. عملیات اطفای حریق در حال انجام است
الگ کریوچکوف، مشاور رئیس کریمه اظهار داشت، بر اساس اطلاعات اولیه، یک مخزن سوخت در یکی از بخش‌های پل کریمه آتش گرفته است.

کریوچکوف گفت: " طبق اطلاعات اولیه: یک مخزن سوخت در یکی از بخش ها آتش گرفته است. قوس های حمل و نقل آسیبی ندیده اند. هنوز زود است که درباره علل آن صحبت کنیم. عملیات اطفای حریق در حال انجام است."
پل کریمه با 19 کیلومتر، طولانی ترین پل روسیه است. بخش ترانسپورتی آن در ماه می 2018 راه اندازی شد. و در دسامبر 2019، اولین قطارها در امتداد بخش راه آهن آن حرکت کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала