غرب چگونه پوتین را خنداند

© Sputnik / Sergey GuneevПрезидент России Владимир Путин и преемник Наследного принца, министр обороны Саудовской Аравии Мухаммед Бен Салман
Президент России Владимир Путин и преемник Наследного принца, министр обороны Саудовской Аравии Мухаммед Бен Салман - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2022
عضو شوید
نیویورک تایمز در مقاله‌ای می‌نویسد که "نمایش محیطی" امریکا و کشورهای اروپایی باعث خنده می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، نویسنده این مقاله خاطرنشان کرد: "در اروپا وانمود کردند که می‌توانند از انتشار گازهای گلخانه‌ای در مقیاس بزرگ جلوگیری کنند و مستقیماً به سمت انرژی‌های تجدیدپذیر بروند، و همه چیز شکلات خواهد بود. خدای من. آلمانی‌ها آنقدر به خود افتخار می‌کردند و نمی‌دانستند که تنها دلیلی که این رویای آبی آنها عملی به نظر می‌رسد این است که پوتین به آنها گاز ارزان می‌فروخت تا تفاوت را جبران کند".
نویسنده افزود: در عین حال، امریکا برخلاف اروپا از نظر تئوری می‌تواند نیازهای نفت و گاز خود را تامین کند، اما حتی منابع صادراتی کافی برای جبران کاهش تولید نفت روسیه و اوپک پلاس را ندارد.
نویسنده این روزنامه از کشورهای غربی خواست از ساختن قلعه های هوایی دست بردارند.
نویسنده نتیجه گیری کرد: "تنها راه واقعاً مؤثر برای انتقال، ارسال یک سیگنال قیمت قانع‌کننده است: یا مالیات بر انرژی کثیف یا مشوق‌هایی برای انرژی پاک. تا زمانی که از تامین پایدار و قابل اعتماد انرژی با حداقل انتشار گازهای گلخانه‌ای با حداقل هزینه اطمینان حاصل نکنیم، تمام کلمات ما را می‌توان با خیال راحت نمایشی نامید. در حالی که پوتین و محمد بن سلمان در راه بانک به ما می خندند، ما خود را در فضیلت دروغین غرق می‌کنیم".
Нефтяная качалка около Ямашинского сельского поселения в Республике Татарстан - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.10.2022
در امریکا از اقدام جدید روسیه پس از تعیین سقف قیمت نفت ترسیدند
پیش از آغاز عملیات ویژه روسیه برای غیرنظامی سازی و نازی‌ز‌دایی اوکراین، غرب فشار تحریم‌ها را بر مسکو تشدید کرد، اما این امر به مشکلاتی برای خود امریکا و اروپا تبدیل شد و تورم بی‌سابقه و افزایش قیمت سوخت را برانگیخت. برای تثبیت وضعیت، جو بایدن، رئیس‌جمهور امریکا در ماه جولای از خاورمیانه، از جمله عربستان سعودی، یکی از اعضای کلیدی توافق اوپک پلاس، بازدید کرد و همچنین از کشورهای خلیج‌فارس خواست تولید و عرضه نفت را افزایش دهند.
این هفته، کشورهای اوپک پلاس توافق کردند که از ماه نوامبر تولید نفت را به میزان دو میلیون بشکه در روز کاهش دهند. ائتلاف این تصمیم را با عدم اطمینان در اقتصاد جهانی و بازار نفت توضیح داد. علیرغم بحران انرژی که اروپا را فراگرفته است و افزایش قیمت انرژی در سایر مناطق، این اقدام مورد حمایت همه شرکت کنندگان در معامله قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала