- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

کی‌یف تعداد زیادی مزدور را به خط مقدم منطقه زاپروژیا اعزام کرده است

© Photo / AP Photo / Michal DyjukИностранные наемники во время тренировки на военном полигоне.
Иностранные наемники во время тренировки на военном полигоне. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2022
عضو شوید
ولادیمیر روگوف، رئیس جنبش "ما با روسیه هستیم" و یکی از اعضای شورای اداره منطقه زاپروژیا گفت که مقامات اوکراین تعداد زیادی از مزدوران را در خط مقدم در منطقه زاپروژیا متمرکز کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، روگوف گفت: رژیم کی‌یف تعداد غیرقابل تصوری از مزدوران را در خط مقدم جمع‌آوری کرده است که نمایندگان بیش از 30 کشور مختلف هستند.
به گفته وی، مزدوران خارجی از مناطق غربی اوکراین برای ایجاد رعب و وحشت در میان مردم محلی که آینده آن را تنها با روسیه مرتبط می‌کند، به خط مقدم کشیده می‌شوند.
در جریان عملیات ویژه نظامی، ارتش روسیه حدود 75 درصد از منطقه زاپروژیا را آزاد کرد. مرکز منطقه‌ای – شهر زاپروژیا – تحت کنترول کی‌یف باقی مانده است.
خاطر نشان می‌شود که 23 تا 27 سپتمبر همه‌پرسی در مناطق لوهانسک و دونتسک و خرسون و زاپروژیا برگزار شد و شهروندان این مناطق برای پیوستن به قلمروی روسیه رای مثبت دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала