افشای هدف های سازمان دهندگان انفجار در پل کریمه

© Sputnik / Konstantin Mihalchevskiy /  مراجعه به بانک تصاویر Железнодорожные составы с цистернами на Крымском мосту, на автомобильной части которого со стороны Таманского полуострова произошел подрыв грузового автомобиля
Железнодорожные составы с цистернами на Крымском мосту, на автомобильной части которого со стороны Таманского полуострова произошел подрыв грузового автомобиля - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2022
عضو شوید
یک پروفسور چینی هدف از انفجار پل کریمه را تضعیف اقتدار رئیس جمهور روسیه خواند.
به گزارش اسپوتنیک، پروفسور چینی شن یی استاد دانشکده روابط بین‌الملل و روابط عمومی دانشگاه فودان در جمهوری خلق چین گفت، که هدف واقعی سازمان دهندگان انفجار بر روی پل کریمه را تضعیف اقتدار رهبری ارشد سیاسی روسیه از آن میان رئیس جمهور ولادیمیر پوتین بود.
Пустая автомобильная трасса Таврида в Крыму - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.10.2022
از سر گرفته شدن رفت و آمد موترهای سواری در پل کریمه
تحلیلگر چینی تفاوت بین حمله تروریستی به پل و خرابکاری خطوط لوله گاز روسیه چنین بیان کرد، که حمله به نورد استریم به عقیده وی به منظور "از بین بردن عامل سازش بین روسیه و اروپا" صورت گرفت.
پل کریمه یک شیء حفاظت شده ویژه روسیه است، اما انفجار در آن رخ داده است. با قضاوت بر اساس این واقعیت که حرکت محدود به زودی بازسازی شد، این حمله، به زبان ساده، آسیب کمی به بار آورد، اما به یک توهین بزرگ تبدیل شد.
او خاطر نشان کرد، که پل کریمه یک شیء حفاظت شده ویژه روسیه است، اما انفجار در آن رخ داده است. با قضاوت بر اساس این واقعیت که ترافیک محدود به زودی برقرار شد، این حمله، به زبان ساده، آسیب چندانی نداشت، اما به یک توهین بزرگ تبدیل شد.
وی افزود: نیروهایی وجود دارند که از این طریق به تشدید درگیری بین روسیه و اوکراین دست می یابند.
به گفته استاد دانشگاه فودان، جلوگیری از بدتر شدن وضعیت، آزمونی برای مسکو خواهد بود.
در همین حال، سرویس های ویژه اوکراین در انفجار پل کریمه مقصر شناخته شدند. این را نیویورک تایمز با اشاره به یک مقام از کیف گزارش داد.
او گزارش‌های طرف روسی را تأیید کرد، که اوکراین در پشت این حمله بوده است، اما به دلیل ممنوعیت کیف برای اظهار نظر در مورد این حادثه، این کار را به شرط ناشناس ماندن انجام داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала