وقوع چندین انفجار در "کی‌یف" پایتخت اوکراین

© AP Photo / Efrem LukatskyУкраинский флаг и монумент Родина-Мать в Киеве
Украинский флаг и монумент Родина-Мать в Киеве  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2022
عضو شوید
رسانه‌های اوکراینی از وقوع انفجار در پایتخت این کشور خبر می‌دهند. اطلاعات مربوط به این حادثه توسط شهردار کی‌یف تایید شده است.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه های اوکراینی ادعا می کنند که صدای چندین انفجار در کی‌یف، پایتخت این کشور شنیده شده است، اطلاعات مربوط به این انفجار ها توسط ویتالی کلیچکو، شهردار پایتخت اوکراین، تایید شده است.
آژانس UNIAN در کانال تلگرامی خود گزارش داد: "صدای حد اقل 4 انفجار در کی‌یف شنیده شده. رسانه ها همچنین از فعال شدن سیستم های دافع هوایی در پایتخت گزارش داده اند.
گفته می‌شود که پس از انفجارها، دود در شهر مشاهده شده است.
ساکنان منطقه پچرسک پایتخت از سه انفجار قوی خبر داده اند. صدای انفجار در سایر مناطق کی‎یف نیز شنیده شده است.
به گفته ویتالی کلیچکو، شهردار کی‌یف، صدای انفجار در مرکز شهر - در منطقه شوچنکو شنیده شد. وی خاطرنشان کرد: تمامی خدمات به محل انفجارات اعزام شده اند و جزئیات بعدا منتشر خواهد شد.
آنتون گراشچنکو، مشاور وزارت امور داخله اوکراین گفت: یکی از موشک هایی که به کی‌یف اصابت کرد در خیابان ولادیمیرسکایا، جایی که دفتر نیروهای مسلح در آن قرار دارد، سقوط کرد، دفتر زلنسکی در نزدیکی آن قرار دارد.
ایلیا کیوا، معاون سابق پارلمان اوکراین مدعی شد که یکی از حملات به کی‌یف در پایگاه و مقر کندک آزوف (یک سازمان تروریستی ممنوعه در روسیه) انجام شده است.‌
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала