- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

مقامات اوکراین مجبور به قطع برق لفت خانه ها و چراغ جاده های شهرها شدند

© AP Photo / Adam SchreckНа месте попадания российской ракеты в Киеве
На месте попадания российской ракеты в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2022
عضو شوید
مقامات اوکراینی به دلیل کمبودی برق، برق لفت خانه ها و چراغ جاده های شهر را خاموش می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، مقامات اوکراینی برای صرفه جویی در مصرف برق لفت های ساختمان ها و چراغ جاده ها را به دلیل آسیب به سیستم های برق شهرها خاموش می کنند.
نشریه اوکراینی می نویسد: "مقامات محلی در شهرهای مختلف اوکراین شروع به صرفه جویی در مصرف برق کرده اند - آنها لفت های خانه ها و چراغ جاده ها را خاموش می کنند."
Президент Турции Реджеп Эрдоган в Анкаре  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2022
اردوغان: غرب در ارزیابی عواقب بحران اوکراین اشتباه کرده است
سرگی نادال شهردار این شهر گفت که به ویژه در ترنوپیل، لفت های ساختمان های بلند به دلیل ولتاژ بسیار پائین شبکه خاموش شدند. در منطقه Brovarsky منطقه کیف در روز دوشنبه چراغ جاده ها را روشن نمی کند. به گفته شهردار Brovary ایگور Sapozhko، این برای حداکثر تعادل بار در شبکه های برق کیف و منطقه کیف ضروری است.
شهردار ترنوپیل همچنین از ساکنان خواست تا در صورت امکان از وسایل برقی استفاده نکنند و نسبت به خاموشی های احتمالی هشدار داد.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه در نشست عملیاتی با اعضای شورای امنیت گفت که صبح امروز یک حمله گسترده با سلاح های هدایت دقیق به تاسیسات زیربنایی اوکراین وارد شد. پوتین حادثه پل کریمه را یک حمله تروریستی با هدف تخریب زیربناهای غیرنظامی خواند. به گفته وی، کیف خود را هم تراز با نفرت انگیزترین گروپ های تروریستی قرار داده است و بی پاسخ ماندن جنایات رژیم کیف به سادگی غیرممکن است.
Флаги Украины и Европейского Союза - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2022
اروپا خواهان رفع تنش های اوکراین شد
علاوه بر این، به گفته رئیس جمهور، اوکراین سه حمله تروریستی علیه استیشن برق اتمی کورسک انجام داد و تلاش کرد خط لوله گاز ترکیش استریم را تضعیف کند. وزارت دفاع فدراسیون روسیه اعلام کرد که هدف حمله گسترده با سلاح های هدایت شونده دقیق علیه اوکراین که روز دوشنبه انجام شد محقق شده است.
رسانه‌های اوکراینی روز دوشنبه از انفجارات در کیف و منطقه کیف و همچنین مناطق خارکف، اودسا، دنپروپتروفسک، لوفوف و ولایات لوفوف، ایوانف-فرانکیفسک، ترنوپیل، خملنیتسکی، کونوتوپ، ریونه و پولتاوا خبر دادند. علاوه بر این، دفتر زلنسکی از حملات به تأسیسات انرژی در زاپوروژیه، وینیتسیا، سومی و ژیتومیر خبر داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала