- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وقوع چندین انفجاردر نزدیکی تأسیسات اداری و نظامی مناطق مختلف اوکراین

© AP Photo / Efrem Lukatskyاصابت موشک های روسیه در مناطق اوکراین
اصابت موشک های روسیه در مناطق اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2022
عضو شوید
برخی رسانه ها از وقوع انفجار در نزدیکی تأسیسات اداری و نظامی مناطق لووف، کی‌یف، خملنیتسکی، ژیتومیر و ترنوپیل، وینیتسا، و دوباره در دنپروپتروفسک و شهرهای اطراف آن خبر می‌دهند.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه های اوکراینی از وقوع انفجارهایی در نزدیکی تأسیسات نظامی مناطق ژیتومیرسک، کی یف و همچنین دنیپر خبر می دهند.

پیشتر، رسانه های اوکراینی از شنیده شدن صدای انفچار در شهر کی یف پایتخت اوکراین خبر داده بودند.

خبرگزاری" unian" در کانال تلگرام خود اعلام کرد:" خبرها حاکی از وقوع انفجارهایی در مناطق ژیتومیرسک و کی یف است. در منطقه کی یف سامانه پدافند فعال شده است."

بوریس فیلاتوف شهردار دنیپر نیز در کانال تلگرام خود با بیان اینکه هنوز هم ممکن است پرتاب و انفجارهایی وجود داشته باشد، از مردم این منطقه خواست در پناهگاه ها بمانند.

نشریه اوکراینی پایگاه اطلاع رسانی "استرانا" نیز از وقوع انفجارهایی در خملنیتسک خبر داده است.

آنتون گراشنکو مشاور وزیر کشور اوکراین در حساب توئیتر خود نوشته است که یکی از موشک های شلیک شده در حومه یادمان گروشیفسکی در خیابان ولادیمیر فرود آمده است. دفتر سرویس امنیت اوکراین در این خیابان واقع است، دفتر زلنسکی نیز در نزدیکی آن قرار
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала