- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وقوع یک انفجار در شهر چرکاسی اوکراین

© AP Photo / Giannis PapanikosОбломки украинского военно-транспортного самолета Ан-12, разбившегося на севере Греции
Обломки украинского военно-транспортного самолета Ан-12, разбившегося на севере Греции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2022
عضو شوید
رسانه ها از وقوع یک انفجار در منطقه چرکاسی اوکراین خبر می دهند.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه های اوکراینی به نقل از ساکنان محل، از وقوع انفجار جدید در مناطق این کشور خبر می دهند.
گفتنی‌ست که وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که حملات روسیه به 6 نقطه کنترل سربازان اوکراین در مناطق زاپروژیا و دونتسک و نیکولایفسک و 52 واحد دیگر آسیب رسانده است.
در بیانیه‌ی وزارت دفاع روسیه آمده است: "صبح امروز، نیروهای مسلح روسیه یک حمله گسترده با سلاح های دقیق دوربرد به اهداف سیستم های فرماندهی و کنترل نظامی، ارتباطات و انرژی اوکراین وارد کردند. تمام اهداف تعیین شده در پی این حملات محقق شد. تمام اشیاء تعیین شده مورد اصابت قرار گرفتند."
پبیش ازاین لادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت که صبح امروز به پیشنهاد وزارت دفاع روسیه و بر اساس برنامه ستاد کل نیروهای مسلح روسیه، حمله گسترده ای با سلاح های دقیق دوربرد به تأسیسات انرژی، فرماندهی نظامی و ارتباطات اوکراین انجام شد.

پوتین در نشستی با اعضای شورای امنیت گفت: "صبح امروز به پیشنهاد وزارت دفاع و بر اساس برنامه ستاد کل ارتش روسیه، یک حمله گسترده با سلاح های هدایت شونده دقیق هوایی، دریایی و زمینی علیه تأسیسات انرژی، فرماندهی نظامی و ارتباطات اوکراین انجام شد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала