مدودف: حمله تروریستی به پل کریمه با نابودی تروریست ها پاسخ داده خواهد شد

© Sputnik / Dmitry Astakhov /  مراجعه به بانک تصاویر مدودف
مدودف  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2022
عضو شوید
معاون شورای امنیت ملی روسیه با اشاره به اینکه دولت اوکراین عامل انفجار در پل کریمه است تأکید کرد حذف تروریست‌ها پاسخ مسکو به این "جنایت" است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیتری مدودف، معاون شورای امنیت فدراسیون روسیه گفت: واکنش روسیه به حمله تروریستی سازمان‌دهی شده بر روی پل کریمه تنها می‌تواند نابودی مستقیم تروریست‌ها باشد.
مدودف در مصاحبه ای با روزنامه نگار نادانا فردریشسون که در کانال تلگرامی وی منتشر شد، گفت: "مشتری و عامل جنایت دولت شکست خورده اوکراین است. این یک اقدام تروریستی و خرابکاری است که توسط رژیم جنایتکار کیف مرتکب شده است."
دولت اوکراین مسئول "اقدام تروریستی" در پل کریمه است و روسیه با حذف تروریست‌ها به این اقدام پاسخ دهد.
مدودف دراین‌باره گفت: عامل این جنایت دولت شکست‌خورده اوکراین است. این اقدامی تروریستی و خرابکارانه است که رژیم کی‌یف آن را انجام داد. هیچ شکی نیست و هر گز شک نداشتیم. پاسخ روسیه به این جنایت تنها از طریق نابودی مستقیم تروریست‌ها انجام می‌شود.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه نیز دیروز در نشستی با رئیس کمیته تحقیقات روسیه، "الکساندر باستریکین" گفت: همانطور که شما هم اکنون گزارش دادید، شکی نیست. این یک اقدام تروریستی با هدف تخریب زیرساخت‌های غیرنظامی مهم فدراسیون روسیه بوده است. طراح، مجری و عامل انفجار پل کریمه سرویس‌های ویژه اوکراین هستند. انفجار در پل کریمه یک حمله تروریستی با هدف از بین بردن زیرساخت‌های حیاتی روسیه بود. سرویس‌های ویژه اوکراین دستور حمله به پل کریمه را دادند، و این کار را عملی کردند.
یادآوری می کنیم، که بامداد (شنبه 8 اکتبر) منابع رسانه‌ای و برخی منابع محلی در روسیه با انتشار فیلم‌ها و تصاویری از پل کریمه گزارش دادند، این پل آتش گرفته و بخشی از سازه آن فرو ریخته است.
با گذشت ساعتی بعد از انتشار خبرها درباره انفجار در پل کریمه، "کمیته ملی ضد تروریسم" روسیه اعلام کرد که یک کامیون روی پل منفجر شده و باعث آسیب به پل کریمه شده است. به گفته این کمیته، این فرض وجود دارد که انفجار، کار نیروهای عملیات ویژه اوکراین باشد.
پل کریمه با 19 کیلومتر، طولانی ترین پل روسیه است. بخش ترانسپورتی آن در ماه می 2018 راه اندازی شد. و در دسامبر 2019، اولین قطارها در امتداد بخش راه آهن آن حرکت کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала