اتحادیه اروپا هزینه تحریم ها علیه روسیه را 123 میلیارد یورو برآورد کرد

© Sputnik / Vitaly PodvitskiБК: Евросоюз оценил стоимость санкций против России в 123 миллиарда евро
БК:  Евросоюз оценил стоимость санкций против России в 123 миллиарда евро - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2022
عضو شوید
اتحادیه اروپا هزینه تمام محدودیت های تجاری علیه روسیه را 123 میلیارد یورو برآورد کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، RBC به نقل از مواد کمیسیون اروپا (EC) می نویسد، پس از توافق اتحادیه اروپا بر روی بسته هشتم تحریم ها علیه روسیه، هزینه تمام محدودیت های تجاری تقریباً 123 میلیارد یورو است.
به گفته این نشریه، این میزان معادل 40 درصد از کل گردش کالاها و خدمات بین مسکو و اتحادیه اروپا در سال گذشته است.
به گفته اتحادیه اروپا، تحریم‌های جدید بر واردات هفت میلیارد یورویی محصولات روسی به اتحادیه اروپا تأثیر خواهد گذاشت. با این حال، محدودیت‌های عرضه از روسیه تقریباً 90 میلیارد یورو برآورد شده است.
کمیسیون اروپا همچنین نشان می دهد که ضرر و زیان ناشی از تحریم صادرات خدمات اتحادیه اروپا به روسیه بالغ بر سه میلیارد یورو است.
اتحادیه اروپا هفته گذشته با هشتمین بسته تحریمی موافقت کرد. به ویژه، گسترش تحریم های شخصی و همچنین ممنوعیت حمل و نقل نفت به کشورهای ثالث از طریق دریا با قیمتی بالاتر از حد تعیین نشده را پیش بینی می کند. این اقدام از دسامبر و برای فرآورده های نفتی - از فبروری به اجرا در خواهد آمد.
علاوه بر این، محدودیت هایی برای واردات محصولات تمام شده فولادی، ماشین آلات، وسایل نقلیه، مواد شیمیایی و مواد برای تولید جواهرات غیرطلا اعمال می شود. همچنین ارائه خدمات مشاوره، حقوقی و فناوری اطلاعات به شرکت‌های روسی، صادرات قطعات الکترونیکی مناسب برای ساخت سلاح و محصولات فنی مورد استفاده در هوانوردی به روسیه و ارائه کیف پول‌های ارز دیجیتال آنلاین برای اشخاص حقیقی و حقوقی روسیه ممنوع است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала