- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

روسیه: اهداف عملیات ویژه تغییر نکرده؛ نمی‌گذاریم اوکراین کشور تروریستی باشد

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر وزارت امور خارجه روسیه
وزارت امور خارجه روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2022
عضو شوید
وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید اهداف عملیات ویژه این کشور تغییر نکرده، اوکراین نباید یک کشور تروریستی باشد که همه چیز برایش مجاز است
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز سه شنبه (11 اکتبر) در مصاحبه شبکه تلویزیونی روسیا-1 بیان کرد: اوکراین نباید یک کشور تروریستی باشد که همه چیز براییش مجاز است، در این بخش وظایف عملیات نظامی ویژه تغییر نکرده است.
وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که امروز سهل‌انگاری رژیم کی‌یف "از همه مرزها عبور نموده است."
لاوروف گفت: "در مورد اینکه حدود وظایفی که در طول عملیات نظامی ویژه خود تعیین کردیم کجاست، رئیس جمهور این وظایف را مشخص کرد، آنها تغییر نمی کنند. تمام اهداف محقق خواهند شد. اوکراین نباید یک کشور تروریستی باشد که شهروندان خود را وحشت به وحشت می‌اندازد."
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала