- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

زلنسکی خواهان ایجاد "سپر هوایی" برای اوکراین شد

© AP Photo / Ukrainian Presidential Press OfficeПрезидент Украины Владимир Зеленский
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2022
عضو شوید
زلنسکی در اجلاس سران G7 برای ایجاد "سپر هوایی" برای اوکراین درخواست کمک کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین، طی سخنرانی در اجلاس سران G7 که به صورت آنلاین برگزار می شود، درخواست کمک برای ایجاد یک "سپر هوایی" برای اوکراین و ارائه تعداد کافی سیستم های دفاع هوایی مدرن و موثر به کی‌یف کرد.
"سپر هوایی" برای اوکراین، اولین نکته پشتیبانی دفاعی است، این بخشی از تضمین های امنیتی است که عنصری از "فرمول صلح" ما است. هنگامی که اوکراین تعداد کافی از سیستم های دفاع هوایی مدرن و موثر را دریافت می کند، حملات موشکی انجام می شود. زلنسکی در سخنرانی خود در اجلاس G7 گفت: کار را متوقف خواهد کرد.
او از رهبران گروه ۷ خواست تا به ایجاد چنین حفاظتی برای اوکراین کمک کنند.
رسانه‌های اوکراینی از صبح روز سه‌شنبه، یک روز پس از حمله گسترده نیروهای مسلح روسیه به زیرساخت‌های اوکراین با سلاح‌های هدایت‌شونده دقیق، از انفجارهای جدیدی خبر می‌دهند.
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2022
عربستان سعودی: آمریکا زلنسکی را در پیوستن به ناتو فریب داد
روز سه شنبه انفجارهایی به ویژه در مناطق کی‌یف، وینیتسا، ریونه، دنپروپتروفسک، اودسا، نیکولایف، لووف و همچنین کریوی روگ، ایوانو-فرانکیفسک، زاپوروژیا رخ داد. رسانه ها گزارش دادند که در سراسر اوکراین هشدار هوایی اعلام شده است.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، روز دوشنبه در نشست عملیاتی با اعضای شورای امنیت گفت که حمله گسترده با سلاح‌های هدایت‌شونده دقیق صبح به زیرساخت‌های اوکراین انجام شده است.
پوتین حادثه پل کریمه را یک حمله تروریستی با هدف تخریب زیرساخت های غیرنظامی خواند.
به گفته وی، کی‌یف خود را هم تراز با نفرت انگیزترین گروه های تروریستی قرار داده است و بی پاسخ ماندن جنایات رژیم کی‌یف به سادگی غیرممکن است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала