اعتراض روسیه به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل در مورد همه پرسی

© Sputnik / Brian Smith /  مراجعه به بانک تصاویر Постоянный представитель РФ при ООН Василий Небензя выступает на пленарном заседании Генеральной ассамблеи Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке
Постоянный представитель РФ при ООН Василий Небензя выступает на пленарном заседании Генеральной ассамблеи Организации Объединенных Наций в Нью-Йорке - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.10.2022
عضو شوید
نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد گفت که روسیه به قطعنامه مجمع عمومی سازمان ملل در مورد همه پرسی اعتراض کرد.
به گزارش اسپوتنیک، روسیه در رابطه با نقض تصمیم گیری در مورد روند رای گیری در مجمع عمومی سازمان ملل متحد در مورد قطعنامه آمریکا در محکومیت مسکو برای برگزاری همه پرسی در مناطق آزاد شده اعتراض شدید کرد.
این مطلب را واسیلی نبنزیا نماینده دائم فدراسیون روسیه در سازمان ملل متحد روز دوشنبه اعلام کرد.
روسیه پیش از این پیشنهاد برگزاری رای گیری مخفی درباره این قطعنامه را داده بود، اما آلبانی با آن مخالفت کرد و مجمع عمومی سازمان ملل در نهایت فرمت رای گیری آزاد را تصویب کرد.
این دیپلمات که در نشست ویژه مجمع عمومی سازمان ملل متحد درباره وضعیت اوکراین صحبت می کرد، تاکید کرد: ما اعتراض شدید خود را به رفتار آشکار این نشست اعلام می کنیم.
وی خاطرنشان کرد: در مجمع عمومی سازمان ملل در روند حل این موضوع، روسیه از حق صحبت محروم شد، سخنرانی آن تحریف شد و اکنون آنها در تلاش هستند تا حق بیان آزادانه خود را از کشورهای عضو سازمان ملل بدزدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала