آمادگی اوکراین برای بچنگ آوردن شهری در بلاروس

© Sputnik / Viktor TolochkoГлава КГБ Иван Тертель
Глава КГБ Иван Тертель - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2022
عضو شوید
رئیس کمیته امنیت دولتی جمهوری بلاروس گفت، که 100 تا 300 شبه نظامی در اوکراین برای تصرف مرکز یک منطقه ای از بلاروس آموزش دیده اند.
به گزارش اسپوتنیک، جنرال ایوان ترتل، رئیس کمیته امنیت دولتی جمهوری بلاروس گفت، که سرویس های اطلاعاتی خارجی تا 300 شبه نظامی را در اوکراین برای تصرف یکی از مراکز منطقه ای بلاروس آموزش داده اند.
Президент Белоруссии Александр Лукашенко на совещании по обеспечению безопасности во время избирательной кампании в Минске - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.10.2022
بلاروس در عملیات ویژه نظامی در اوکراین شرکت می کند
ایوان ترتل گفت: "بچنگ درآوردن مسلحانه مرکز منطقه ای در خاک بلاروس به عنوان سکوی پرشی برای توسعه بیشتر عملیات تهاجمی است - برای این کار، سرویس های ویژه خارجی 100 تا 300 شبه نظامی را در خاک اوکراین آموزش داده اند".
به گفته رئیس کا.گ.ب (KGB)، شبه نظامیان نه تنها توسط مربیان خارجی در خاک اوکراین، بلکه در لهستان و لیتوانیا نیز آموزش می بینند.
وی همچنین تاکید کرد، که غرب روی گزینه استفاده از سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی کار می‌کند و برای این کار زیرساخت‌های نظامی خاصی در خاک کشورهای همسایه با انتظار برنامه‌های بلندمدت آماده می‌شود.
رئیس ک. گ. ب بلاروس افزود: در عین حال خطرات در اینجا بالا می‌رود، زیرا غرب طبق داده‌های ما که از محافل نظامی-سیاسی غربی به دست می‌آوریم، معتقد است در هر صورت نباید شکست بخورد، بنابراین امکان استفاده از سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی وجود دارد. یا استفاده از گروه هایی که برای تجاوز مستقیم به کشور ما و متحدان ما ایجاد شده اند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала