جلوگیری از یک حمله تروریستی در بریانسک روسیه

© Sputnik / Russian Federal Security Service /  مراجعه به بانک تصاویر Нашивка на форме сотрудника ФСБ РФ
Нашивка на форме сотрудника ФСБ РФ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2022
عضو شوید
سرویس امنیت فدرال روسیه از یک حمله تروریستی در یکی از ترمینل های حمل و نقل و لجستیک در بریانسک جلوگیری کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سرویس امنیت روسیه از جلوگیری از یک حمله تروریستی در یکی از ترمینل های حمل و نقل و لجستیک در بریانسک این ‌کشور خبر داد.
در بیانیه سرویس امنیت روسیه دراین خصوص گفته می‌شود که یک شهروند اوکراینی که به دستور سرویس امنیتی اوکراین عمل می کرد، بازداشت شده است.
سرویس های اطلاعاتی روسیه گزارش داده اند که یک شهروند اوکراینی، متولد سال 1967 را که به دستور کی‌یف از طریق ترانزیت از استونی وارد یکی از مناطق مرزی روسیه شده بود، بازداشت نموده اند. وی قرار بود خود را به انبار حاوی مواد منفجره که قبلا توسط سرویس ویژه اوکراین فراهم شده بود برساند.
به گفته سرویس امنیت فدرال روسیه، فرد بازداشت شده، در یک آپارتمان اجاره ای، تحت نظارت یک متخصص - مهندس مواد منفجره سرویس ویژه اوکراین، یک بمب دست ساز را مونتاژ و طرز کاربرد آن را بررسی می‌کرد.
فرد بازداشت شده قبلا در یکی از انبارهای یک شرکت حمل و نقل و لجستیک به منظور کارگذاری بمب های دست ساز و انجام یک انفجار قدرتمند، عملیات شناسایی را انجام داده بود.
در جریان تحقیقات، از نزد فرد بازداشت شده یک دستگاه انفجاری که بر اساس کلاهک موشک هدایت شونده ضد تانک به وزن حدود 3 کیلوگرم، معادل تروتیل ساخته شده بود و همچنین وسیله ارتباطی برای حفظ ارتباط با افسران سرویس امنیت کشف و مصادره شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала