پوتین: کشورهای اتحادیه اروپا با اعمال شرایطی اوضاع را علیه خود تشدید می‌کنند

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: کشورهای اتحادیه اروپا با اعمال شرایطی اوضاع را علیه خود تشدید می‌کنند
پوتین: کشورهای اتحادیه اروپا با اعمال  شرایطی اوضاع را علیه خود تشدید می‌کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2022
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه می‌گوید کشورهای اتحادیه اروپا با اعمال محدودیت های جدید وتعیین قیمت نفت، در اصل شرایط را علیه خود ایجاد می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت، کشورهای اتحادیه اروپا از طریق اعمال محدودیت بر قیمت نفت روسیه در حال تشدید وضعیت هستند.

پوتین در همایش هفته انرژی روسیه گفتت: "عواقب صرف نظر کردن از بخشی از کالاهای روسیه در حال حاضر بر اقتصاد و ساکنان اروپا تأثیر منفی می گذارد. با این حال، کشورهای منطقه حوزه یورو به جای تلاش برای بازیابی مزیت های رقابتی خود در قالب حامل های انرژی ارزان و قابل اعتماد روسیه، از جمله با تصمیم به اعمال محدودیت برای قیمت نفت و فرآورده های نفتی کشور ما فقط وضعیت را تشدید می کنند. اما اینها فقط کشورهای اروپایی نیستند، آنها این کار را همراه با آمریکای شمالی و طبق برنامه از دسامبر سال جاری انجام می دهند."

وی در همین خصوص تاکید کرد: "خطاب به کسانی که به جای مشارکت تجاری و سازوکارهای بازار، ترفندهای فریبکارانه و سیاه نمایی های بی شرمانه را ترجیح می دهند -دهه هاست که ما در چنین پارادایمی در عرصه سیاسی زندگی می کنیم- می خواهم بگویم که ما به ضرر خود عمل نخواهیم کرد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала