عواقب ناگوار برای ارتش اوکراین در صورت حمله به کریمه

© Sputnik / Sergey MalgavkoПрохожие на набережной Ялты в январе
Прохожие на набережной Ялты в январе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2022
عضو شوید
یک نشریه‌ی فرانسوی در گزارشی نوشت: کشورهای اروپایی که از کی‌یف می خواهند کریمه را به زور بازگرداند، در اصل از واقعیت موضوع هیچ آگاهی ندارند
به گزارش اسپوتنیک، رنو ژیرار، ستون نویس روزنامه فرانسوی فیگارو در مقاله‌ی برای این روزنامه نوشت: کشورهای اروپایی که از اوکراین می خواهند کریمه را با زور تصرف کند، از واقعیت آگاهی ندارند.
به نظر او، تلاش برای حمله به نیروهای مسلح اوکراین به شکست تبدیل خواهد شد.
ژیرار معتقد است: "از آنجا که ساکنان شبه جزیره کریمه خور را شهروند روسیه احساس می کنند از خود دفاع خواهند کرد و حمله به کریمه باعث واکنش کل جمعیت روسیه خواهد شد."
در اواسط ماه جون، تامیلا تاشوا، نماینده ولودیمیر زلنسکی در کریمه، گفت که رژیم کی‌یف به دنبال بازگرداندن شبه جزیره تحت کنترل خود از طریق ابزار نظامی است.
سرگئی آکسیونوف، رئیس شبه کریمه، در پاسخ به اظهارات نماینده زلنسکی گفت، چیزی برای بحث در این موضوع وجود ندارد. مهم نیست که مقامات کی‌یف در این مورد چه خوابی می بینند، کریمه هرگز به اوکراین باز نخواهد گشت.
هیچ تحلیلگر نظامی جدی پیشنهاد نمی کند که اوکراین در موقعیتی قرار دارد که بتواند دوباره کریمه را به دست آورد،
گفتنی است در 24 فبروری، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، در یک سخنرانی تلویزیونی، آغاز عملیات نظامی ویژه برای دفاع از جمهوری های دونباس را که در اوایل همان هفته رسماً به رسمیت شناخته شده بود، اعلام کرد.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала