بار دیگر کوریایی شمالی راکت بالستیک را پرتاب کرد

© AFP 2023 / Jung Yeon-je Новость о запуске ракеты в КНДР на вокзале в Сеуле
Новость о запуске ракеты в КНДР на вокзале в Сеуле  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2022
عضو شوید
گارد ساحلی جاپان خبرداده است که کوریایی شمالی راکت بالستیک مشکوک را پرتاب کرده است.
به گزارش خبرگزاری یونهاپ از سئول، اردوی کوریایی جنوبی مدعی است که کوریایی شمالی جمعه شب یک راکت بالستیک کوتاه برد از منطقه سونان در نزدیکی پیونگ یانگ به سمت بحیره جاپان انداخت کرده است.
روز پنجشنبه خبرگزاری یونهاپ به نقل از رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح کوریایی جنوبی (JSC) گزارش داد که کوریایی شمالی یک راکت بالستیک را که به سمت بحیره جاپان شلیک شده بود، دوباره آزمایش کرد.
Испытательный пуск межконтинентальной баллистической ракеты (МБР) нового типа «Хвасонпхо-17» в КНДР - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.05.2022
آزمایش راکت هستوی در کوریایی شمالی
این آژانس به گزارشات لوی درستیز قوای مسلح کوریایی جنوبی اشاره می کند: "کوریایی شمالی یک راکت بالستیک کوتاه برد را از منطقه سونان پرتاب کرده است".
آژانس کوریایی جنوبی به نقل از KNS گفت: "با افزایش نظارت و هوشیاری، نیروهای مسلح ما آمادگی کامل برای همکاری نزدیک با ایالات متحده را حفظ می کنند".
به گزارش قوای مسلح کوریایی جنوبی به نقل از یونهاپ، پرتاب موشک فعلی در کوریایی شمالی مدت کوتاهی پس از پرواز شبانه 10 هواپیما در نزدیکی سرحدات کوریایی جنوبی انجام شد و در پاسخ، کوریایی جنوبی جنگنده های F-35A را از زمین بلند شدند.
کوریایی شمالی از اواخر ماه گذشته مجموعه‌ای از تطبیقات راکتی را انجام داده است، از جمله یک راکت بالستیک میان‌برد از نوع Hwaseong-12 که بر فراز جاپان پرواز کرد و 4500 کیلومتر را طی کرد. آزمایش‌های راکتی کوریایی شمالی در حالی انجام می‌شود که مانورهای نظامی در مقیاس بزرگ در کوریایی جنوبی با حضور گروه حمله قوای بحری امریکایی رونالد ریگان انجام می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала