لاوروف: غرب از ترور دیپلماتیک برای تصویب قطعنامه ضد روسیه در شورای امنیت سازمان ملل استفاده کرد

© Sputnik / Пресс-служба МИД РФ /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров принимает участие во встрече глав внешнеполитических ведомств в форматах Россия-АСЕАН, Восточноазиатского саммита (ВАС) и Регионального форума АСЕАН по безопасности (АРФ) (5 августа 2022). Камбоджа
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров принимает участие во встрече глав внешнеполитических ведомств в форматах Россия-АСЕАН, Восточноазиатского саммита (ВАС) и Регионального форума АСЕАН по безопасности (АРФ) (5 августа 2022). Камбоджа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.10.2022
عضو شوید
سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفت که غرب از روش های ترور دیپلماتیک و باج گیری استفاده کرد تا کشورها را مجبور کند به قطعنامه ضد روسیه در شورای امنیت سازمان ملل رای دهند.
به گزارش اسپوتنیک، وزیر خارجه روسیه خاطرنشان کرد: وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: غرب بی‌شرمانه، با پیچاندن دستان و تهدید کشورهای در حال توسعه را به انواع مجازات‌ها از روش‌های ترور دیپلماتیک استفاده کرد. فقط با چنین ارعاب آشکار توانستند به نتیجه برسند. همه ما این به خوبی می فهمیم و این جمله آمریکایی ها که "آنها کسی را متقاعد نمی کنند، همه خودشان رأی می دهند، دروغ است. آنها خودشان نیز این را می دانند.
یادآور می شود مجمع عمومی سازمان ملل متحد دیشب قطعنامه ای را در مورد عدم به رسمیت شناختن همه پرسی در مورد الحاق چهار منطقه جدید به فدراسیون روسیه تصویب کرد. نمایندگان مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب قطعنامه ای رای دادند که همه پرسی قانونی در جمهوری ها و مناطق لوهانسک، دونتسک، زاپوروژيا و خرسون را به رسمیت نمی شناسد که موضوع آن الحاق این مناطق به ترکیب فدراسیون روسیه است.
همه پرسی درباره موضوع الحاق به روسیه از 23 تا 27 سپتامبر در جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک و همچنین در استان های خرسون و زاپروژیا برگزار شد. در جمهوری خلق دونتسک ، 99.23٪، در جمهوری خلق لوهانسک 98.42٪، در استان خرسون 87.05٪، در استان زاپروژیا 93.11٪از مردم به پیوستن به فدراسیون روسیه رای دادند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала