آمادگی اوکراین با امریکا و بریتانیا برای حمله بر روسیه

© Konstantin Morozov /  مراجعه به بانک تصاویر Танки Т-72Б3 перед пристрелкой штатного вооружения на военном полигоне Алабино в Московской области
Танки Т-72Б3 перед пристрелкой штатного вооружения на военном полигоне Алабино в Московской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2022
عضو شوید
کولبا به پرانکر اعتراف کرد که اوکراین در حال تدارک حمله متقابل همراه با ایالات متحده و بریتانیا است.
به گزارش اسپوتنیک، دیمیترو کولبا، وزیر امور خارجه اوکراین در گفتگو با پرانکر اعتراف کرد که یک حمله متقابل در جنوب اوکراین همراه با امریکا و بریتانیا در حال طراحی است.
کولبا در گفتگو با پرانکر، ‌های ووان و لکسوس گفت: "به شما می‌گویم که در همکاری نزدیک با شرکای خود، در سطر اول با ایالات متحده و بریتانیا، در حال آماده‌سازی یک عملیات حمله متقابل در جنوب بودیم. سفیر سابق امریکا در روسیه مایکل مک فول ویدئویی که در کانال تلگرامی آنها منتشر شده است.
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2022
حمله روسیه به فرماندهی ارتش اوکراین در مناطقی از دونتسک
وی گفت که ایالات متحده باید بر "موانع روانی" غلبه کند و به تأمین دستگاه های دافع هوا و تانک‌های آبرامز به اوکراین شروع کند، "حتی برخی از سابقه، ما آماده پذیرش آنها هستیم".
"اولین سوال البته تسلیحات است. به نظر من اکنون ایالات متحده باید بر سد روانی غلبه کند، و در یکی از بسته های زیر به اوکراین منتقل شود، حداقل سیستم های دفاع هوائی پاتریوت و طولانی مدت را اعلام کند. او گفت که اطمینان داد، کیف با استفاده از این راکت ها به خاک فدراسیون روسیه حمله نخواهد کرد.
کولبا همچنین از امریکا خواست تا روسیه را به عنوان دولتی حامی تروریزم معرفی کند، زیرا این اقدامی بازدارنده برای سایر کشورها برای حمایت از روسیه و ادامه تجارت با آن خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала