اروپا بدون روسیه با چه مشکلات روبرو خواهد شد

© AP Photo / Petr David JosekНищий стоит на коленях у средневекового Карлова моста во время снегопада в Праге
Нищий стоит на коленях у средневекового Карлова моста во время снегопада в Праге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.10.2022
عضو شوید
اروپا بدون روسیه با غیر صنعتی شدن و از دست دادن تریلیون ها دالر مواجه می گردد.
به گزارش اسپوتنیک، آسیا تایمز در هانگ کانگ هشدار داده است که اروپا بدون روسیه در معرض خطر صنعتی زدایی و از دست دادن بیشمار پول روبرو میگردد.
در بدبینانه ترین سناریوها، اروپا با غیرصنعتی شدن، از دست دادن "تریلیون ها سرمایه سرمایه گذاری" و کاهش شدید معیارهای زندگی مواجه است. این نشریه می‌گوید: "شرایط مالی شکننده بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا و تورم افسارگسیخته را به این موارد اضافه کنید - و سناریوهای غم‌انگیز کاملاً موجه به نظر می‌رسند".
تونل زیر آب - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.12.2020
تونل زیر بحری در هنگ کنگ افتتاح شد
همزمان، هنگامی که جهان قدیم به موقعیت خود پی برد، خود را تنها خواهد یافت: روسیه به شرق روی خواهد آورد و ایالات متحده ظاهراً به درون خود عقب نشینی کرده و مشکلات خود را حل خواهد کرد. آسیا تایمز در پایان گفت: "اروپا چاره ای جز انجام همین کار نخواهد داشت.
پیش از این، نسخه اسپانیایی Rebelión هشدار داده بود که اروپا به دلیل این واقعیت که او مانند یک مستعمره رفتار می کند که تابع منافع مجتمع نظامی-صنعتی ایالات متحده است، درگیر "وحشت غیرقابل تصور" شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала